کد خبر: ۲۴۹۰۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال استقلال با تاخير به محل تمرين آبي‌پوشان آمد.
به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته استقلال برای آماده شدن این تیم جهت بازی با تیم نفت تهران با نظم و شور زیاد از ساعت 16:30 آغاز شد و اتفاقات مختلفی را از این تمرین به قرار ذیل مرور می کنیم:

* در حالی که امیر قلعه نویی هنوز به سر تمرین نرسیده بود، تمرین تیم زیرنظر محمود فکری و ستار همدانی آغاز شد. دو تیم طبق روال دور زمین دویده و با حرکات سبک کشش عضلات و مفاصل خود را گرم کردند. سپس تمرین ارسال پاس های بلند در عرض زمین در دستور کار قرار گرفته، در مرحله بعد بازیکنان در دو تیم به مرور اهداف تاکتیکی پرداختند.

* بازی دو تیم با یک خلاقیت ویژه توام بود، گل های کوچک و بازی بدون دروازه بان؛ در این حالت هدف مسوولین کادرفنی این بود که بازیکنان هدف زنی را در شرایط بدون دروازه بان و در موقعیت های ریباند تمرین کند.

* ایمان عالمی عضو دیگر کادرفنی و بازیکن سابق استقلال در سال های 70 تا 74 قضاوت بازی بدون گلر دیروز را برعهده داشت در لحظه ای از دیدار او خطای آندرانیک تیموریان را اعلام کرد و این اعلام خطا باعث شد که آندو به شدت علیه او اعتراض کند البته در پشت صورت برافروخته او خنده هم بود تا هواداران و همبازیان او از نگرانی درآیند.

* انگیزه آندرانیک تیموریان حتی در بازی بدون گلر هم خودنمایی می کرد، چنانچه او بیشتر از همه گل زد و در بین دو نیمه هم با رفتن به سراغ ایمان عالمی ضمن معذرت خواهی از او بابت اعتراض نیمه اول پیشکسوت خود را در استقلال در آغوش گرفت و شروع به شوخی با او کرد تا شاید از دل ایمان درآورد.

* آمدن 5 نفر منظم نبود؛ اول خود قلعه نویی که حدود 20 دقیقه دیر رسید و سپس خسرو حیدری و امید ابراهیمی که بعد از قلعه نویی آمدند و چنان به سمت او رفته و بابت دیرکرد معذرت خواهی کردند که معلوم بود هماهنگ شده است.

* جواد زرینچه سرما خورده بود و سر تمرینات حاضر نشد اما غیبت جاسم کرار که ظاهرا خبری از موجه شدن آن نبود، نگران کننده بود. مخصوصا برای هواداران که تصور می کردند شاید بی نظمی های جاسم شروع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها