کد خبر: ۲۴۹۰۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۳
سرمربي استقلال خوزستان ادعا مي کند رتبه تيمش در جدول رده‌بندي در پايان فصل تک رقمي مي‌شود. اين در حالي است که با وجود گذشت 7 هفته از ليگ برتر هنوز نتوانسته بردي کسب کند.
به گزارش پایگاه 598،صحبت های عبدالله ویسی در گفت و گو با "ورزش سه" را در زیر می خوانید:

در بازی با صبا اولین پیروزی ما رقم می خورد

تنها گیر ما پیروزی در بازی اول است و نباید اجازه بدهیم که این اتفاق دیر بیافتد. صبا تیم خیلی خوبی است و من به شخصه مدیون این تیم هستم ولی اعتقاد دارم در بازی با صبا اولین بردمان را به دست خواهیم آورد. در این موضوع شک ندارم، برای ما اینکه با چه تیمی بازی کنیم فرقی ندارد و باید تلاش کنیم هر چه زودتر اولین بردمان را به دست بیاوریم.

برای مرفاوی ناراحتم

برای مرفاوی ناراحتم چون او دوست خیلی خوب من است و فکر می کنم در صبا می توانست نتایج خیلی خوبی بگیرد. با این حال به تصمیم او باید احترام گذاشت، عاشق صبا هستم ولی در بازی با این تیم باید کاری کنیم تا تیم مان از بحران خارج شود.

رتبه استقلال خوزستان تک رقمی می‌شود

پارسال همه می گفتند استقلال خوزستان سقوط می‌کند ولی دیدید که تیم ما در لیگ ماند. امسال هم می گویند صددرصد رتبه ما تک رقمی می‌شود و شک نکنید این اتفاق خواهد افتاد. حتی دهم هم نمی شویم و من در این موضوع هم شکی ندارم.

سربازها باید مجازات شوند

مهم نیست که در کجای فصل اعلام شده که سربازهایی که تخلف کرده اند باید محروم شوند، این مهم نیست که باشگاه ها ضرر می کنند به نظر من بازیکنانی که تخلف کرده اند حتما باید مجازات شوند و در این شکی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها