کد خبر: ۲۴۸۶۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
نتايج استقلال در 7 هفته اول ليگ برتر مدافع اين تيم را حسابي به آينده اميدوار کرده است.
به گزارش پایگاه 598،محمدرضا خرسندنیا مدافع استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" گفت که این تیم صددرصد قهرمان می شود: شک نکنید استقلال قهرمان می شود، هدف ما این است و همه تلاش می کنند که به چهارمین قهرمانی مان در لیگ برتر برسیم. مطمئن باشید اگر همین طور به بازی هایمان ادامه دهیم می توانیم به این مساله برسیم.

او در مورد بازی کردن در پست دفاع وسط هم گفت: دوست دارم در خدمت تیم باشم باشم و از اینکه توانستم در اولین فصل حضورم در ترکیب ثابت بازی کنم خیلی خوشحالم. البته امیدوارم صادقی و حنیف هم به زودی آماده شوند و بتوانند برای استقلال بازی کنند. این پست غیرتخصصی من است و فقط برای کمک به استقلال در پست دفاع وسط بازی می کنم.

او در مورد پست تخصصی اش هم گفت: من چند سال است در پست هافبک دفاعی بازی کرده ام و با بازی در پست دفاع وسط بیگانه هستم، مطمئن باشید اگر در پست هافبک دفاعی بازی کنم بازی های بهتری از من می بینید.

او در مورد رقابت با آندو تیموریان، امید ابراهیمی و مهدی کریمیان در پست هافبک دفاعی هم گفت: من از همه این کسانی که می گویید بازی کردن یاد می گیرم ولی از رقابت با آنها خوشحال می شوم. آندو الگوی فوتبالی من است و امید ابراهیمی هم یکی از بهترین هافبک دفاعی های ایران است. به نظر من حق او را در جام جهانی خوردند وگرنه باید فیکس بازی می کرد. خوشحالم که در اولین فصل حضورم با چنین بازیکنانی رقابت می کنم و می توانم از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها