کد خبر: ۲۴۸۳۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، او بعد از این برد در تهران خیلی خوشحال بود اما اعتقاد داشت پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کرد. ایرانپوریان بعد از این برد گفت‌و‌گویی با "ورزش سه" انجام داد:

از حق نگذریم

پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و نباید از حق بگذریم. ما در نیمه اول غفلت کردیم و گل خوردیم. اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم. بازی خیلی خوب و روان بود و هر لحظه امکان داشت یکی از دو تیم گل بزند. اما ما از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کردیم و با برد به تبریز برگشتیم.

دو تیم می‌توانستند پیروز شوند

پرسپولیس از ابتدای بازی سراسر حمله بود و آن‌ها روی اوت‌های بلند خطرناک بودند که از این طریق هم یک گل زدند و ما را تحت فشار قرار دادند. هم پرسپولیس می‌توانست پیروز شود و هم تراکتور. در ‌‌نهایت ما توانستیم با تمرکز بیشتر و فرصت طلبی بازیکنانمان گل بزنیم.

مسئولان پاداش‌ها را دادند

چند روز پیش مسئولان پاداش دو برد قبلی را پرداخت کردند و مدیریت قول داده تا چند روز آینده مبلغی از طلبمان را پرداخت کند. مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند و به خوبی می‌دانند تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد باید تمام امکانات را در اختیار داشته باشد.

تیم‌های حریف ضعیف نیستند

درست است که ما در هر بازی با تعداد گل‌های زیاد می‌بریم و بازیکنان ما میل هجومی زیادی دارند اما اینطور نیست که تیم‌های روبروی ما ضعیف هستند. هدف ما این است که خوب نتیجه بگیریم و نباید دور از انصاف قضاوت کنیم چون پرسپولیس خیلی خوب کار کرد. به هر حال شاید پرسپولیس بعد از گل اول ما تمرکزش را از دست داد و ما توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

زود است از قهرمانی حرف بزنیم

ما نمی‌خواهیم بالای جدول را از دست بدهیم و اول به این مساله فکر می‌کنیم که امتیازات را جمع کنیم و بعد به فکر رسیدن به صدر جدول هستیم. اول باید به خودمان و حفظ شرایط بدون توجه به سایر تیم‌ها فکر کنیم. ما در حد قهرمانی کار می‌کنیم اما از حالا خیلی سخت است در این مورد صحبت کنیم.

تراکتور شخصیت بزرگی دارد

ما بیشتر نفوذ می‌کنیم و در بازی‌ها هجومی‌تر کار کردیم. کادر فنی روی این مساله کار کرده و ما باید از لحاظ روحی شرایطمان را حفظ کنیم. همین که ما می‌توانیم بازی‌های باخته را ببریم شخصیت تیممان را نشان می‌دهد و اینکه بازیکنانمان روحیه بالایی دارند. ما حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها