کد خبر: ۲۴۷۸۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت قم نا، ایوب کلانتری هافبک تیم فوتبال صبای قم در مورد مستقر شدن خود و خوانواده اش در قم اذعان داشت: من تا آخر فصل مسیر قم – تهران را می آیم و می روم. بازیکنان زیادی مثل من این کار را می کنند، چون قم جای زندگی کردن نیست!

از حرف های ایوب کلانتری مشخص است که وی در صبا و مخصوصا شهر قم شرایط متفاوتی نسبت به دو تیم سابقش یعنی فجر شیراز و فولاد اهواز تجربه می کند.

هافبک صبا درباره علت دو باخت اخیر تیمش می گوید: با تیم هایی بازی داشتیم که از مدعیان لیگ هستند و به تیم های ضعیفی نباختیم. ضمن اینکه بضاعت ما و تراکتور و پرسپولیس قابل مقایسه نیست.

او ادامه می دهد: با تلاش بازیکنان انشاالله نتایج قبل را جبران کنیم و می خواهیم از همین هفته سه امتیاز بازی با راه آهن را بگیریم.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا زدن سه گل از هفت گل صبا توسط شما، نشان دهنده ضعف خط حمله صبا نیست؟ خاطر نشان کرد: اصلا اینطور نیست.بازی های صبا را ببینید متوجه می شوید بی دقتی زیادی داشتیم. اگر از موقعیت ها استفاده می شد، الان احمد حسن زاده باید با اختلاف آقای گل لیگ بود.

بازیکن صبای قم با بیان اینکه در دفاع نیز مشکلی نداریم، یادآور شد: خدا را شکر هیچ مشکلی نیست و روز به روز دفاع هم بهتر می شود.

او در مورد مستقر شدن خود و خوانواده اش در قم می گوید: خیر. من تا آخر فصل مسیر قم – تهران را می آیم و می روم. بازیکنان زیادی مثل من این کار را می کنند، چون قم جای زندگی کردن نیست!

کلانتری ابراز داشت: در قم نه امکانات خوبی داریم، نه تماشاگر و اگر تمرینات در تهران باشد خیلی بهتر است.

هافبک صبا درباره کمبود تماشاگر در مسابقات خانگی تیمش نیز اذعان داشت: بازی با پرسپولیس را نبینید که هوادار داشتیم. تمام دیدارهای صبا بدون تماشاگر بوده و در ادامه فصل نیز به همین شکل خواهد بود. خیلی افراد دوست ندارند تماشاگر داشته باشیم. به زور که نمی شود یک شهر را فوتبالی کرد و باید گفت مردم قم فوتبالی نیستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها