کد خبر: ۲۴۷۶۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

کم‌کم از تعداد مصدومان پرسپولیس کاسته می‌شود و علی دایی بعد از بازی صبا با دست بازتری بازیکنانش را برای ترکیب نهایی تیم خود انتخاب خواهد کرد. در آستانه بازی حساس جمعه با تراکتورسازی تبریز برخی مصدومان پرسپولیس ظاهرا آماده بازی شده‌اند اما برخی دیگر مشخص نیست که برای این مسابقه آماده باشند.

دو رباط پاره کرده، یک همسترینگی و چند ضربدیده در تیم

حمیدرضا علی عسگری که بعد از بازی با فولاد مصدوم شده در حال حاضر شرایط بازی را دارد و به احتمال فراوان در لیست سرخ‌ها جای خواهد گرفت. مهدی دغاغله هم با اینکه هنوز در عضله دوقلویش احساس درد می‌کند و با محافظ مخصوص تمرین می‌کند شرایط بازی را دارد و قرار است اولین حضورش در لیست 18 نفره را تجربه کند.

دغاغله و علی عسگری روز دوشنبه بدون مشکل تمرین کردند و مشکلی برای بازی جمعه ندارند اما بعید است از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس با اعلام اینکه دغاغله و علی عسگری تحویل کادر فنی شده‌اند، می‌گوید: «آنها همچنان برنامه فیزیوتراپی را دنبال می‌کنند ولی تمرینات را طبق برنامه مربی بدنساز و تحت نظر سرمربی آغاز کرده‌اند. امیدواریم هادی نوروزی را هم قبل از بازی با تراکتورسازی یا حداکثر بعد از این بازی تحویل تیم بدهیم.»

هادی نوروزی و مهرداد کفشگری دو مصدوم دیگر پرسپولیس هستند که شرایط مبهمی دارند و بعید است به بازی جمعه برسند. هادی نوروزی که بعد از بازی فولاد مصدوم شده دیروز 30 دقیقه همراه تیم کار کرد و دوباره جدا شد و اختصاصی کار کرد. گفته می‌شود نوروزی برای آمادگی صد در صد باید چند روز دیگر تمرین کند و بازی جمعه را از دست خواهد داد.

اما مهرداد کفشگری که از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده دیروز تمرین نکرد و در سالن درفشی فر مشغول دوچرخه زدن و ماساژ گرفتن بود. با وجود اینکه در‌ MRI و سونوگرافی از پای این بازیکن چیزی مشخص نشده اما او درد دارد و تا وقتی دردش نیفتد قادر به تمرین کردن نیست. با این حساب به احتمال زیاد کفشگری بازی جمعه را از دست خواهد داد اما خودش می‌گوید از صبح تا شب فیزیوتراپی می‌کند، به استخر می‌رود و ماساژ می‌گیرد تا بازی مهم با تراکتورسازی را از دست ندهد.
گفتنی است بعد از رضا نوروزی مهاجم شماره 10 پرسپولیس، دروازه‌بان سوم این تیم بهنام صفرزایی هم دچار پارگی رباط صلیبی شده و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد بود. دکتر حقیقت در این مورد توضیح می‌دهد: «صفرزایی در جریان یکی از تمرینات تیم، دچار آسیب‌دیدگی شد که بعد از معاینات و انجام MRI مشخص شد رباط صلیبی وی پاره شده است که به این منظور تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق برنامه اقدامات فیزیوتراپی روی او در حال انجام است و با توجه به 6 ماهه بودن دوره درمان، انتظار داریم اسفند ماه آماده بازگشت به میادین شود.»

همچنین امید عالیشاه هم که در بازی با صبا از ناحیه دنده آسیب دیده بود تمرین می‌کند و هنوز مشخص نیست که شرایطش چگونه خواهد بود. البته به احتمال زیاد او مقابل تراکتورسازی بازی خواهد کرد. پیام صادقیان بازیکن محروم پرسپولیس هم در تمرین دوشنبه مصدوم شد اما ظاهرا مصدومیتش جدی نیست.

پزشک پرسپولیس درباره آسیب‌دیدگی نفراتی که برای همراهی تیم جوانان رفته بودند هم توضیح می‌دهد: «علی آستانی در یکی از بازی‌ها از ناحیه روی پا با استوک ضربه خورده بود. چند روزی به او استراحت دادیم ولی در بازی اخیر تیم جوانان، باز از همان ناحیه با ضربه روبه‌رو شد که در دقیقه 20 از زمین خارج شد. او در تمرینات شرکت کرده است اما روز دوشنبه مراجعه پزشکی داشت و به همین دلیل دوباره شرایط او را بررسی می‌کنیم.»

وی در ارتباط با آسیب‌دیدگی نوید صبوری دیگر جوان پرسپولیس هم توضیح می‌دهد: «آسیب دیدگی این بازیکن جدی‌تر است. در جریان یکی از بازی‌ها او از ناحیه عضله چهار سر با ضربه سنگین زانو روبه‌رو شد. این اتفاق در جریان بازی یک بار دیگر رخ داد که صدمه وارد کرد. صبوری بعد از اینکه به کادر پزشکی مراجعه کرد برای MRI اعزام شد که تصویربرداری پارگی در ناحیه عضله چهار سر را نشان داد. در حال حاضر برنامه فیزیوتراپی و آب درمانی به طور مرتب درباره این بازیکن انجام می‌شود و بهبودی او احتمالا تا سه هفته آینده به طول می‌انجامد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها