کد خبر: ۲۴۵۶۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، بهادر عبدی بازیکن راه آهن راجع بازی با ملوان به خبرنگار "ورزش سه" می‌گوید: ملوان همیشه تیم خوبی است. آنها حتی اگر دفع قبل پرسپولیس را شکست نمی دادند باز هم فرقی نمی کرد چون ملوان تیم ریشه دار و بزرگ لیگ برتر ماست. امسال شرایط راه آهن با سال های قبل خیلی فرق کرده و ما تقریبا به تر کیب ایده آل رسیده ایم و تیم ما از لحاظ دوندگی سرآمد سایر تیم ها است. درست است به فولاد در زمین خودمان باختیم ولی بعد از آن بازی نشان دادیم که برای همه تیم ها برنامه داریم.

او در مورد بدشانسی دفعه قبل ادامه می دهد: ما آن دفعه بدشانسی نیاوردیم بلکه روی اشتباه داور به تساوی رسیدیم، بازی در کل 5 دقیقه هم وقت اضافه نداشت چه برسد به آن 2 دقیقه ای که بعدش گرفته شد و باعث شد ذوب آهنی ها گل تساوی را به ثمر برسانند. دقیقا ثانیه ای که ما گل خوردیم، سوت پایان بازی زده شد. نمی دانم آن وقت اضافه که گرفته شد روی چه حسابی بود.

هافبک راه آهن راجع به گلزنی به ملوان اضافه می کند: درست است که پست من هافبک و در بعضی مواقع دفاع است اما از لحاظ گلزنی آمار بدی ندارم. موفق شدم در 4 فصل 25 گل به ثمر برسانم، دوست دارم فردا اولین گلم را در لیگ چهاردهم به ثمر برسانم تا از زیرفشار خارج شوم.

او در مورد هماهنگی گلرشان با تیم می گوید: از آنجایی که ما دو، سه هفته ای کارمان را از دیگر تیم ها شروع کردیم طبیعتا دیرتر از بقیه تیم ها به هماهنگی کامل می رسیم، گلر ما هم از این قضیه مستثنی نیست. راجع به دروازه بان شماره یک تیم باید بگویم که همه چیز درست قبل از شروع بازی ها مشخص می شود و نیمکت نشینی و فیکس از ابتدا معنی ندارد.

عبدی نظرش را در مورد خطرناک ترین بازیکن ملوان می گوید: ملوان بازیکنان خوب زیادی دارد اما از لحاظ آماری می توان گفت رافخایی و اولادی کارنامه خیلی خوبی در خط حمله دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها