کد خبر: ۲۴۵۵۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری قم‌نا، هنوز خاطره تلخ کشته شدن پاکبان جوان در ساعات اولیه صبح ۱۱ خرداد و متواری شدن راننده خاطی از ذهن شهروندان و پاکبانان محو نشده که بعدازظهر شنبه پاکبان دیگری  در حین انجام وظیفه بر اثر برخورد با یک دستگاه سمند کشته شد.

یکی از پاکبانان قمی در حین انجام وظیفه بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با وی کشته شد.

بستر رودخانه قمرود که به نام بلوار زائر نامگذاری شده در دو ماه اخیر شاهد دومین سانحه مر‌گبار بوده است.

هنوز خاطره تلخ کشته شدن پاکبان جوان در ساعات اولیه صبح ۱۱ خرداد و متواری شدن راننده خاطی از ذهن شهروندان و پاکبانان محو نشده که بعدازظهر شنبه پاکبان دیگری در همین بلوار به کام مرگ رفت.

مطلب الله قلی پاکبان ۷۰ ساله از نیروهای شرکت دهکده سبز پوش ناحیه یک منطقه سه قم در حال انجام وظیفه بوده که یک خودرو سمند سفید در حوالی پل رضوی برای سبقت اقدام و با این پاکبان برخورد کرد.

راننده ۲۳ ساله سمند برخلاف حادثه قبلی که راننده قاتل در سیاهی شب پا به فرار گذاشت، پس از برخورد با پیرمرد پاکبان توقف کرد اما زمانی توانست خودروی خود را مهار کند که جان در تن پاکبان نبود.

سید محمد موسوی منش شهردار منطقه ۳ قم گفت: الله قلی در حین انجام وظیفه بوده و لباس پاکبانی به تن داشته است یعنی موضوعات ایمنی کار توسط این پاکبان رعایت شده بود.

وی به نظر سایر همکاران خدماتی و حقوقی‌اش که در محل حضور داشتند اشاره دارد که راننده خودرو سمند با سرعت بالا تردد می‌کرده و نتوانسته خودرو را مهار کند.

با اینکه نیروهای اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند ولی شدت برخورد خودرو با پاکبان به گونه‌ای بوده که پیرمرد ۷۰ ساله درجا کشته شده بود.

محمد دلبری شهردار قم نیز در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی به این حادثه اشاره کرده و ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه، گفت: متاسفانه یکی از عزیزان پاکبان را به جهت سهل انگاری راننده خودرو از دست داده‌ایم.

53f89dd5cb5ec

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها