کد خبر: ۲۴۴۹۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی گزارش کرد؛
کانال 10 رژیم صهیونیستی گزارش داد که نخست‌وزیر این رژیم همچنان به دنبال یافتن راههای سیاسی و غیر سیاسی آبرومندانه برای نجات از وضعیت فعلی در غزه است. همچنین در ادامه این گزارش آمده است که در حال حاضر 3 گزینه پیش روی نتانیاهو وجود دارد؛ نخست، بازگشت به مذاکرات و مجبور شدن به کوتاه آمدن در مورد برخی شروط حماس و مقاومت فلسطین. اما این گزینه با توجه به فشارهای حزب راستگرای رژیم صهیونیستی برای نتانیاهو مشکل‌ساز خواهد بود.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، پایگاه خبری کانال 10 رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان به دنبال بازگرداندن آرامش از طریق سیاسی با غیر سیاسی است.


بر اساس این گزارش تلاش‌هایی برای قانع کردن حماس وجود دارد حال آنکه بیشتر مقامات اسرائیلی خواهان نابودی آن هستند. همچنین در ادامه این گزارش آمده است که در حال حاضر 3 گزینه پیش روی نتانیاهو وجود دارد؛ نخست، بازگشت به مذاکرات و مجبور شدن به کوتاه آمدن در مورد برخی شروط حماس و مقاومت فلسطین. اما این گزینه با توجه به فشارهای حزب راستگرای رژیم صهیونیستی برای نتانیاهو مشکل‌ساز خواهد بود.

دوم، مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل و اعلام آتش‌بس برای هر دو طرف، اما این گزینه نیز برای نتانیاهو دردسرساز خواهد شد زیرا نتایج آن ضمانتی ندارد و چه بسا تصمیمی نامناسب برای نتانیاهو گرفته شود و آزادی عمل او در نوار غزه را بگیرد و از سوی دیگر حماس الزامی برای اجرای آن تصمیم نداشته باشد.

سوم، بازگشت «جان کری» وزیر خارجه آمریکا برای وساطت دوباره در مذاکرات آتش‌بس تا رسیدن به نتیجه مطلوب، که این گزینه فعلا بررسی نشده است.

منبع: فاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها