کد خبر: ۲۴۴۷۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،هاشم بیک‌زاده به خبرنگار "ورزش سه" می‌‌گوید: بازی خیلی خوبی بود، ما 2 بار در طول بازی عقب افتادیم اما جبران کردیم. این نشان می‌ دهد که قدرت تیمی بالایی داریم و می‌ توانیم در طول بازی نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم. این برد را هم به غلامحسین مظلومی تقدیم می‌ کنیم که با برد استقلال خوشحال می‌ شود و امیدوارم هر چه زودتر خوب شود.

مدافع ملی‌پوش استقلال درباره تغییر پستش می‌ گوید: صلاحدید آقای قلعه‌نویی بود که در دفاع وسط بازی کنم و با اینکه این تجربه را نداشتم و طبیعی است که سخت باشد چرا که بعد از سال ها تغییر پست دادم اما خدا را شکر توانستم بازی قابل قبولی انجام دهم و بعد از این هم هر کمکی بتوانم انجام می‌ دهم. در این بازی هم مهم 3 امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم.

بیک‌زاده درباره ادامه بازی کردنش در این پست می‌ گوید: این بستگی به نظر سرمربی دارد ولی من از امروز تمرکز بیشتری روی این پست می‌ کنم و تلاش خودم را بیشتر می‌ کنم تا هر زمانی که لازم باشد بتوانم در پست های مختلف به تیمم کمک کنم. از هواداران هم تشکر می‌ کنم که تا دقیقه 90 صبوری به خرج دادند و تیم را تشویق کردند و ما هم توانستیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها