کد خبر: ۲۴۴۴۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۸ مرداد ۱۳۹۳

سامان آقازمانی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه بیان کرد: من در حال انتقال به لیگ بلژیک بودم که سفارت اعلام کرد تا 13 روز نمیتوانم از کشور خارج شوم و تیم بلژیکی هم 5-6 روز به من فرصت داده بود و به همین دلیل نتوانستم به این کشور بروم. به راه آهن برگشتم چون یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم ولی حمید استیلی گفت که تیم را بسته و به من احتیاجی ندارد.من فعلا تمریناتم را به صورت فردی دنبال میکنم ولی با حمید خان صحبت کردم و از او خواستم به تیم برگردم و او به من گفت که دست نگه دارم و جواب قطعی به من نداد ولی من یکسال دیگر با تیم راه آهن قرارداد دارم و امیدوارم به تمرینات این تیم برگردم.

وی افزود: من سابقه زیادی در تیم های پایه ملی و همچنین تیم پرسپولیس دارم و حق من نیست که بیرون بمانم. من همچنین در تیم راه آهن نیز زحمات زیادی کشیدم و نمونه کوچکش 100 میلیونی است که شب عید از شهرداری گرفتم و به بازیکنان دادم.

آقازمانی در پایان درباره نتایج تیم راه آهن در لیگ اظهار داشت: متاسفانه راه آهن لیگ را خوب شروع نکرده و 2 باخت و یک برد داشتیم ولی تیم بسیار خوبی داریم و انشاالله بچه ها در بازی با ذوب آهن بتوانند به 3 امتیاز مسابقه برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها