کد خبر: ۲۴۴۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
هنوز جزييات قرارداد اومانا از سوي باشگاه پرسپوليس اعلام نشده و سخنگوي باشگاه پرسپوليس تاکيد مي‌ کند که به زودي جزييات و موارد مورد ابهامات اين قرارداد از سوي باشگاه اعلام خواهد شد.
 
به گزارش پایگاه 598،به گزارش "ورزش سه" اومانا روز قبل با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد و بعدازظهر امروز با حضور در هیات فوتبال با پرسپولیس رسما قرارداد دوساله امضا خواهد کرد. اما هنوز ابهاماتی در مورد نوع و نحو قرارداد این بازیکن وجود دارد. مبلغ قرارداد اومانا و چگونگی حضورش در تیم‌ملی‌ کاستاریکا در صورت دعوت به اردوی تیم‌ملی‌ نامشخص و مبهم است.

خواجه وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه درباره مبلغ قرارداد اومانا اعلام کرد: طی چند روز گذشته رسانه های مختلف مبالغ متفاوتی را به عنوان مبلغ قرارداد این بازیکن اعلام کرده اند. اما بدون اینکه قصد تایید یا تکذیب این مبالغ را داشته باشیم قطعا به زودی از سوی باشگاه مبلغ مورد توافق باشگاه پرسپولیس و این بازیکن اعلام خواهد شد.

خواجه وند در پاسخ به این سوال که آیا چگونگی حضور در اردوهای تیم‌ملی‌ برای بازی های دوستانه و رسمی در قرارداد اومانا قید شده یا نه توضیح داد: تمامی این مبالغ طبق عرف بین المللی در قرارداد این بازیکن آمده است، طبق عرف و قوانین بین المللی فوتبال اومانا در صورت دعوت به تیم‌ملی‌ کاستاریکا در بازی های رسمی می‌ تواند تیمش را همراهی کند اما برای حضور در بازی های دوستانه باید در انتظار تصمیم سرمربی تیم باشد و اینکه او در بازی های دوستانه تیم‌ملی‌ کارستاریکا به میدان خواهد رفت یا نه بستگی به نظر شخص علی دایی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها