کد خبر: ۲۴۴۰۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
شیاطین سرخ برای وسوسه کردن هافبک آرژانتینی رئال مادرید جهت پیوستن به منچستریونایتد قصد دارند پیشنهاد خیلی خوبی به او بدهند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارشی که در روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس به چاپ رسیده است منچستریونایتد خود را آماده می‌کند تا با پیشنهادی هیجان‌انگیز هافبک آرژانتینی رئال مادرید را که زمزمه جدایی‌اش از جمع کهکشانی‌ها به گوش می‌رسد، به خدمت بگیرد.

بر اساس این گزارش لوئیز فن‌خال از اِد وودوارد، مدیر اجرایی منچستریونایتد خواسته تا این هافبک نفوذی را به خدمت بگیرد. این انتقال برای سرخپوشان منچستر 100 میلیون یورو آب خواهد خورد که شامل 50 میلیون پوند رقم انتقال وی از رئال به منچستر و دستمزد هفتگی در حدود 200 هزار پوند خواهد بود.

البته به نظر می‌رسد دی‌ماریا که با پیوستن تونی کروس و جیمز رودریگس به ترکیب رئال مادرید تمایل به ترک سانتیاگوبرنابئو دارد این پیشنهاد شیاطین سرخ را که بهتر از پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن است، بپذیرد.

منچستریونایتد فصل گذشته به مقام هفتمی رسید و شانس حضور در رقابت‌های اروپایی را در این فصل از دست داد برای همین مجبور است جهت در اختیار گرفتن ستاره‌های نامداری همچون دی‌ماریا پیشنهادات بالایی بدهد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها