کد خبر: ۲۴۳۸۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهاراتی علیه استقلالی‌ها داشته که با واکنش‌هایی همراه شده است. افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال در این‌باره گفت: «اصلا حرفه‌ای نیست که بعد از پایان بازی به سمت بازیکن حریف بروی و روی سینه‌اش بکوبی و با او مشاجره کنی. آقای خلیلیان اما دوست دارد همه را متهم کند. ما به باشگاه سپاهان و مردم اصفهان احترام می‌گذاریم اما اینگونه مصاحبه‌ها زیبنده باشگاه بزرگ سپاهان نیست. ما افتخار می‌کنیم که بازیکنان حرفه‌ای و با اخلاقی مثل امید ابراهیمی داریم که با وجود رفتارهای غیر حرفه‌ای مدیرعامل سپاهان فقط سکوت می‌کند.»

افجه‌ای درباره اینکه خلیلیان گفته بود شأن امید ابراهیمی در حد من نیست و من پزشک هستم، می‌گوید: «شأن و شخصیت افراد به تحصیلات و جایگاه اجتماعی نیست. یک پزشک می‌تواند کارهای خطا انجام دهد. چنانچه آقای خلیلیان به یاد دارند در زمانی که در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند اشتباهاتی نیز داشتند. ایشان در توجیه هزینه‌های میلیاردی که در باشگاه انجام می‌دهد و به خاطر اینکه از سوی مقامات بالادستی به او فشار می‌آورند به دنبال فرافکنی هستند اما باید در مصاحبه‌های خود دقت کنند. یک بار نقل قولی نامناسب از وزیر ورزش گفتند تحت عنوان اینکه از وزیر مجوز هزینه بالای 18 میلیارد تومان را گرفته‌اند اما از سوی وزارت ورزش و جوانان این موضوع تکذیب شد. با مصاحبه ایشان به این نتیجه‌ می‌رسیم که ایشان سعی می‌کنند با فرافکنی هزینه‌های بالای سقف که انجام داده‌اند را توجیه کنند. امیدوارم آقای خلیلیان نیز احترام گذاشتن را یاد بگیرند.»

سخنگوی باشگاه استقلال پیرامون اشتباه‌های داوری دراین بازی هم حرف‌هایی به زبان آورد: «فراموش نکنید زمانی که در جام جهانی در بازی مقابل آرژانتین داور صربستانی اشتباه کرد و صحنه پنالتی روی اشکان دژاگه را نگرفت، سرمربی تیم ملی و فدراسیون فوتبال چگونه به داوری اعتراض کردند. نمی‌خواهم به ریز مسائل بپردازم و به خودم هم اجازه نمی‌دهم درباره حریف صحبت کنم اما از آقای خلیلیان به‌عنوان یک مدیر تحصیلکرده که در پاکستان تحصیلاتش را تکمیل کرده است انتظار می‌رود اصول اخلاقی و حرفه‌ای را در ورزش رعایت کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها