کد خبر: ۲۴۳۷۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
اسکولز اسطوره‌ي اولدترافورد نسبت به عملکرد منچستر در اولين ديدار رسمي با سرمربي جديد اين تيم ناراضي به نظر مي‌رسد و هشدار مي‌دهد بازي‌هاي ليگ قهرمانان براي تيم کنوني مي‌تواند بسيار سخت باشد.

 

به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، او تاکید دارد اگر منچستر بخواهد در این رقابت اروپایی از مرحله ی گروهی صعود کند نیاز به اعمال تغییرات جدی و اساسی دارد.

جایگاه هفتم این تیم در فصل پیش حاکی از این است که این تیم پرطرفدار برای اولین بار بعد از فصل 95-96 جایی در میان تیمهای برتر این قاره در مسابقات لیگ قهرمانان ندارد.

تیم محبوب شهر منچستر در اولین بازی خود درلیگ برتر شروعی ضعیف و غیرمنتظره داشت و با نتیجه‌ی 2-1 مغلوب سوانزی شد. تیم نه چندان مطرح سوانزی توانست با گلهای کی سونگ یونگ و گیلفی سیگوردسون این نتیجه را برای خود رقم بزند.

در تمام طول این مسابقه ضعف دفاعی منچستر مشهود بود اما اسکولز عقیده دارد این ضعف در تمامی نقاط دیده میشد بخصوص در میانه ی میدان. او در این باره میفزاید :وقتی شما مدافعانی مثل ویدیچ، اورا و ریو فردیناند را در اختیار ندارید نتیجه این میشود که خط دفاعی کم تجربه تان بارها از سوی حریف با تهدید جدی مواجه میشود. درمیانه ی میدان آن کیفیتی که باید وجود نداشت و بازیکنانی مثل رونی و چیچاریتو به خوبی تغذیه نشدند. وقتی آنها گل اول را زدند شما انتظار داشتید منچستر گلهای دوم وسوم و گلهای بعدی را به ثمر برساند اما دیدید که هیچ اتفاقی نیفتاد زیرا که آن انگیزه و شوربرای پیروزی را در بازیکنان ندیدیدم.

اسکولز که بیش از 700 بار با پیراهن منچستر به میدان رفته از انفعال کادر فنی این تیم در جذب مهره های کلیدی در فرصت نقل و انتقالات ناراضی به نظر میرسد و این در حالی است که شیاطین سرخ تاکنون آندر هررا و لوک شاو را برای این فصل به خدمت گرفته اند. او فکر میکند بازیکنانی مثل تونی کروس و فابرگاس که اکنون به رئال مادرید و چلسی پیوسته اند میتوانستند در صورت جذب گزینه های ارزشمندی برای ترکیب رئال باشند .اودر این باره میگوید:هیچ شکی نیست که اگر ون گال نخواهد کمی خرج کند بازیکنان فعلی نیاز به یک بهبود کیفیت کلی دارند که باید ببینیم این مساله تا چه حد منطقی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها