کد خبر: ۲۴۳۷۷۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،علیرضا نورمحمدی این روزها به عنوان کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیب تیمش قرار می گیرد. او در گفت و گو با آی اسپورت ابتدا درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: قبل از شروع بازی می دانستیم که بازی دشواری داریم. ذوب آهن در این دیدار برای رسیدن به پرسپولیس نهایت تلاشش را انجام داد اما با بازی خوبی که انجام دادیم توانستیم مانع رسیدن ذوب آهن به گلزنی شویم. خوشحالم که توانستیم یک پیروزی دلچسب به دست آوریم.

وی درباره اینکه بازیکنان ذوب آهن عنوان کرده اند حق پرسپولیس برد در این دیدار نبوده است، عنوان کرد: من موافق این مساله نیستم. هردو تیم موقعیت هایی داشتند و اینطور نبود که ما از یک موقعیت استفاده کنیم. ما از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم و موفق شدیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بتوانیم موفق تر از گذشته کار کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره انتقادهایی که از خط دفاع پرسپولیس می شود، خاطرنشان کرد: من نمی گویم خط دفاع پرسپولیس بی اشتباه است اما اینکه بگویند بد کار کرده ایم را قبول ندارم. مدافعان پرسپولیس همگی جزو بهترین ها هستند و همه ما برای موفقیت تیم کار می کنیم.

وی درباره کاپیتانی پرسپولیس اظهار کرد: باعث افتخارم است که بازوبند را بر بازو می بندم. کاپیتانی پرسپولیس انتظارات را از من بالا برده و کارم سخت تر شده است. امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم.

نورمحمدی درباره حضور اومانیا در پرسپولیس بیان داشت: ما فقط یک جلسه با او تمرین کردیم. چیزی که من دیدم او بازیکن بزرگی است و عملکرد خوبی هم داشت. اومانیا تجربه زیادی دارد و می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در پایان افزود: از هواداران می خواهم در بازی های آینده استادیوم را تا جایی که ممکن است پر کنند. ما برای رسیدن به موفقیت به حضور آنها نیاز داریم و انشاءالله با حمایت های آنها بتوانیم به چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها