کد خبر: ۲۴۳۷۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،علی دایی و یحیی گل‌محمدی در هفته‌ی سوم لیگ چهاردهم روی نیمکت تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان رو در روی هم قرار گرفتند و چهارمین دوئل خود را برگزار کردند که نتیجه‌ی آن به سود دایی بود، گرچه این تیم یحیی بود که چشم‌نواز و فنی بازی کرد و چشم‌های آینده‌نگر را به خود دوخت.

یحیی گل‌محمدی و علی دایی که در تمام تقابل‌های‌شان پای پرسپولیس در میان بوده است، تا پیش از دوئل‌شان در لیگ چهاردهم هیچ‌کدام روی نیمکت پرسپولیس طعم پیروزی را نچشیده بودند و در جنگ این دو رفیق کهنه، پرسپولیس چوب تری بود که در میان چوب‌های خشک تفکرات و تاکتیک‌های این دو مربی سوخته بود و روی پیروزی را ندیده بود. با این همه لیگ چهاردهم گویا باید پس از ثبت یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی برای هر دو مربی با پیروزی پرسپولیس آغاز می‌شد، پیروزی که اگر واقع‌بین باشیم، باید بپذیریم زیر دست تقدیر بود نه حاصل تفکرات دایی (!)

در ادامه مروری کوتاه بر تقابل‌های علی دایی و یحیی گل‌محمدی از پنجره‌ی آمار خواهیم داشت:

1)      لیگ دوازدهم؛ هفته‌ی بیست و نهم؛ ورزشگاه آزادی؛ راه‌آهن تهران 1-0 پرسپولیس.

2)      لیگ سیزدهم؛ هفته‌ی ششم؛ ورزشگاه تختی تهران؛ نفت تهران 1-0 پرسپولیس.

3)      لیگ سیزدهم؛ هفته‌ی بیست و یکم؛ ورزشگاه آزادی؛ پرسپولیس 0-0 نفت تهران.

4)      لیگ چهاردهم؛ هفته‌ی سوم لیگ برتر؛ ورزشگاه آزادی؛ پرسپولیس 1-0 ذوب‌آهن اصفهان.

با نگاهی به آمار تقابل‌های این دو مربی، اولین نکته‌ای که چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد، تکرار نتیجه‌ی یک بر صفر است که گویا شرط لازم و کافی برای رقم خوردن تقدیر برد و باخت است. از سوی دیگر گوئی دایی و یحیی روی یک دایره مصاف می‌دهند، ابتدا دایی می‌برد، سپس یحیی می‌برد، به تساوی رضایت می‌دهند و دوباره دایی با همان نتیجه می‌برد؛ آیا یحیی باید دیدار برگشت را در فولادشهر ببرد ؟؟؟ باید منتظر نشست و دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها