کد خبر: ۲۴۳۶۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
سرپرست تیم سپاهان گفت: «احتمال حضور علی حمودی در بازی با نفت وجود دارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مسئولان سپاهان تصمیم گرفته اند برای پوشش ضعف در این پست خط میانی، بازیکن جدیدی را به تیم خود اضافه کنند.

 

در این راستا پس از بررسی چند گزینه و انجام مذاکرات با مدیر برنامه‌های این بازیکنان، پاتریک، هافبک کامرونی برای انجام تست پزشکی و حضور در تمرینات عصر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا در صورت تایید کادر فنی، طلایی پوشان را در ادامه لیگ همراهی کند.

 

رسول خوروش در این خصوص عنوان کرد: «این بازیکن طی دو روز گذشته در تمرین تیم سپاهان حضور داشته است. به جز او یک بازیکن خارجی دیگر هم با ما تمرین می کند. با این وجود جذب یکی از این دو بازیکن بستگی مستقیم به تعیین تکلیف علی حمودی دارد.»

 

وی ادامه داد: «با توجه به مذاکرات صورت گرفته، بحث علی حمودی روز یکشنبه حل می شود. این بحث به نظام وظیفه برمی گشت و من فکر می کنم به احتمال زیاد او در بازی با نفت به میدان می رود.»

 

خوروش درباره وضعیت آسیب دیدگی مهدی شریفی و امیر حسین کریمی در بازی با استقلال گفت: «مساله مهدی شریفی چیز مهمی نبود. امیرحسین کریمی هم ضربه ای به سرش خورده بود و پس از بازی به بیمارستان رفت و سی تی اسکن گرفته شد. خوشبختانه مشکل او هم حل شد و در کنار تیم هست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها