کد خبر: ۲۴۳۴۸۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، او که حالا در تراکتورسازی به ثبات رسیده در گفتگو با "ورزش سه" می گوید:« بازی خیلی روانی به نمایش گذاشتیم. بازی زیبا و تهاجمی خواسته ای بود که رسول خطیبی از بازیکنان داشت و خوشبختانه این خواسته ها در زمین پیاده شد. آقا رسول از جمله مربیانی است که به فوتبال تهاجمی علاقمند است و فکر می کنم در این چند بازی اخیر، این نکته در بازی تراکتورسازی به چشم آمده است. مقابل ملوان هم می توانستیم 3،4 گل بزنیم اما بدشانس بودیم که توپ هایمان داخل دروازه ملوان نرفت. البته مهم سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم»

لک درباره برخورد با جلال رافخایی می گوید:« در یک صحنه آمدم تا توپ را به اوت هدایت کنم که جلال روی پای من تکل زد تا توپ را بگیرد. مچ پایم ضربه خورد اما مشکلی نبود و به بازی ادامه دادم. البته جلال رافخایی از دوستان خوبم است و آمد و از من عذرخواهی کرد»

لک به آینده تراکتورسازی خوشبین است:« با بازی هایی که ما انجام می دیم و بازیکنان و کادر فنی مجربی که در اختیار داریم امیدمان به موفقیت است. موفقیتی که از حالا نمی شود درباره اش صحبت کرد اما من یکی که خیلی خوشبینم تا در لیگ عنوانی بدست بیاوریم که تا به حال کسب نکرده ایم»

با بازی های خوبی که لک به نمایش گذاشته امیدوار است که بار دیگر به تیم ملی برگردد:« خیلی امیدوارم که به تیم ملی برگردم. تمرکزم را گذاشته ام روی موفقیت در دروازه تراکتورسازی. می خواهم هم تماشاگران خونگرم تراکتورسازی را خوشحال کنم و هم به تیم ملی دعوت شوم. انشالله که با حضور کروش بتوانم لباس تیم ملی را بپوشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها