کد خبر: ۲۴۲۸۰۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
ما همیشه مدعی قهرمانی هستیم. امسال هم برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید می توانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.
به گزارش پایگاه 598، بی تردید حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر در اصفهان برگزار می شود، جایی که تیم های استقلال و سپاهان به مصاف یکدیگر می روند. محمدرضا خلعتبری، مهاجم طلایی پوشان اصفهانی در گفت و گو با آی اسپورت درباره شرایط تیمش قبل بازی فردا اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم. از دو بازی گذشته حداکثر امتیازات را کسب کرده ایم و مشکل خاصی هم نداریم. امیدوارم روند روبه رشد خود را ادامه دهیم و بتوانیم استقلال را نیز شکست دهیم.

 

وی ادامه داد: بازی های استقلال و سپاهان همواره جذاب و دیدنی بوده است. امسال هم هر دوتیم مدعی قهرمانی هستند. دو تیم قدرتمندند و این موضوع بازی پنجشنبه را جذاب تر می کند. البته ما در زمین خودمان فقط برای پیروزی بازی می کنیم و مطمئن باشید نمی گذاریم استقلال با امتیاز اصفهان را ترک کند.

 

مهاجم سپاهان درباره اینکه به عنوان یک پرسپولیسی مقابل استقلال قرار می گیرد یا یک سپاهانی ، عنوان کرد: داستان من با پرسپولیس تمام شده است. من همیشه با پرسپولیس راه آمده ام و هواداران این تیم را دوست دارم اما الان بازیکن سپاهان هستم و شک نکنید به عنوان یک سپاهانی مقابل استقلال قرار می گیرم و هر کاری برای موفقیت تیمم انجام می دهم.

 

خلعتبری درباره حضور نویدکیا در تمرینات سپاهان خاطرنشان کرد: محرم بزرگ سپاهان است و حضورش کنار تیم به بازیکنان قوت قلب می دهد. امیدوارم او زودتر به میادین برگردد و بتوانیم از وجودش استفاده کنیم.

 

وی درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم افزود: ما همیشه مدعی قهرمانی هستیم. امسال هم برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید می توانیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

 

خلعتبری درباره احتمال دعوتش به تیم ملی فوتبال توسط کی روش اضافه کرد: من سعی خودم را می کنم تا بتوانم پیراهن تیم ملی را بپوشم. امیدوارم کی روش هم دوباره به من اعتماد کند و به تیم ملی برگردم.

 

آی اسپورت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها