کد خبر: ۲۴۲۷۷۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۷     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان تيم ششم و راه‌آهن تيم هفتم جدول رده بندي با نيم نگاهي به صدرنشيني در حالي به مصاف هم مي‌ روند که از مصاف با بزرگان فولاد پيروزي 2 ـ صفر برابر پرسپوليس را تجربه کرده و راه‌آهن 2 ـ يک استقلال باخته، معهذا در هفته گذشته هر دو تيم صاحب پيروزي هاي دلچسبي شدند تا از غم شکست نبرد هفته اول تا حدودي خارج شوند.

1. تا به حال دو تيم 17بار به مصاف هم رفته اند، 16 بازي در ليگ و يک بازي در پلي آف ليگ. هر دو تيم صاحب 6 برد بوده اند و 5 بازي هم مساوي تمام شده است. 34 گل در اين 17 بازي ثبت شده که سهم فولاد 19 و سهم راه‌آهن 15 گل است.

2. آخرين بازي دو تيم در سوم دي 92 با نتيجه صفر ـ صفر به پايان رسيده است. بهترين نتيجه را در تاريخ ديدار هاي دو تيم، فولاد خوزستان ثبت کرده که روز 13 آذر 88 فولاد 4 ـ صفر راه‌آهن را برده است.

3. در ليگ ايران تا هفته دوم فقط يک بازيکن بيش از يک گل زده؛ رامين رضاييان بازيکن راه‌آهن با 2 گل بهترين گلزن ليگ است. ديگر گل راه‌آهن را امين منوچهري زده اما سه گل فولاد را سروش رفيعي، اسماعيل شريفات، لئونارد مساريچ بازيکن کروات به ثمر رسانده اند.

4. دو تيم در هفته اول بازنده شدند؛ راه‌آهن 2 ـ يک به استقلال و فولاد 2 ـ يک به تراکتورسازي باخت. اما در هفته دوم، دو تيم يک ديدار خانگي را با پيروزي جشن گرفتند. راه‌آهن در خانه نفتي را 2 ـ يک برد که در هفته اول با پرسپوليس يک ـ يک کرده بود و فولاد برابر پرسپوليس 2 ـ صفر پيروز شد.

5. فولاد و راه‌آهن هر دو با 3 گل زده بعد از سپاهاني که با 4 گل زده بهترين خط حمله را دارد به صورت مشترک با استقلال و پديده در رده دوم قرار دارند. فولاد و راه‌آهن دو تيم از 4 تيم ليگ هستند که مساوي کرده اند. استقلال و سپاهان ديگر تيم هاي مسابقات ليگ فوتبال اند که ديدارهاي گذشته شان را با مساوي به پايان نرسانده اند.

6. ايمان موسوي آخرين محروميت از محروميت هاي سه گانه خود در بازي هاي اول ليگ را سپري مي‌کند. او در سه بازي ابتدايي ليگ امسال محروم بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها