کد خبر: ۲۴۲۷۵۱
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علي اکبر محمدزاده درباره موضوع دعوت از بعضي بازيکنان سابق استقلال به کميته اخلاق فدراسيون فوتبال درباره مصاحبه‌هايي که عليه امير قلعه‌نويي انجام داده بودند، اظهار کرد: اين سه بازيکن ايمان موسوي، سيد مهدي رحمتي و جواد نکونام بودند که موسوي يکشنبه به کميته آمد و در بخش تحقيقات اظهاراتش را به صورت مکتوب عنوان کرد. در بخش تحقيقات کميته اخلاق سه نفر از قضات ما حضور دارند و اظهارات اشخاص را دريافت و بررسي مي‌کنند. بنده هم هنوز صحبت‌هاي موسوي را نخوانده‌ام.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه رحمتي با وجود دعوت ما هنوز به کميته اخلاق نيامده است، گفت: يک بار او را دعوت کرده‌ و در رسانه‌ها هم اعلام کرديم اما رحمتي نيامد. بار ديگر اعلام مي‌کنيم او به کميته اخلاق بيايد و درباره صحبت‌هايش توضيح دهد و اين مرتبه برايش اخطاريه مي‌فرستيم. بناي ما اين است که حرمت همه افراد نگه داشته شود و همان طور که قبلا هم اعلام شد از تمام اين افراد دعوت به عمل مي‌آمد.

محمدزاده درباره وضعيت حضور نکونام در جلسه کميته اخلاق، گفت: نکونام الان در کشور نيست اما من بار ديگر از طريق خبرگزاري شما به وي اعلام مي‌کنم که اگر در آينده نزديک به تهران سفر مي‌کند حتما به کميته اخلاق بيايد و اگر هم چنين قصدي ندارد، اظهارات و دلايلش پيرامون آنچه درباره قلعه‌نويي و اطرفيانش بيان کرده و همينطور مسايلي از فساد در فوتبال و مواردي از اين دست مي‌داند را به صورت مکتوب و محرمانه براي ما بفرستد. حتي ما درباره رسيدگي به اين موارد و ريشه‌کن کردن فساد در فوتبال پا را فراتر گذاشته و از همه اهالي فوتبال مي‌خواهيم اگر موضوع و مطلبي را به صورت مستند دارند به کميته اخلاق آمده و آن را بيان کنند.

رييس کميته اخلاق در پاسخ به اينکه آيا از امير قلعه‌نويي هم دعوت مي‌کنيد يا خير گفت: ما ابتدا اظهارات اين اشخاص را بررسي مي‌کنيم و اگر مطالب مستند و مدللي را عنوان کردند، از قلعه‌نويي براي پاسخگويي دعوت خواهيم کرد اما اگر غير از اين باشد دليلي براي اين کار نيست.

وي در پاسخ به اينکه اگر دلايل‌شان مستند نبود آيا با اين بازيکنان به خاطر اظهاراتي که بيان کردند برخورد قانوني مي‌شود يا خير به ايسنا گفت: به صورت طبيعي اگر کسي ادعايي کند و نتواند سندي برايش ارائه دهد، تخلف کرده است و با او برخورد مي‌شود. در اين ماجرا باشگاه استقلال هم از هر سه بازيکن به کميته اخلاق فدراسيون شکايت کرده است اما چون نمي‌خواهيم در رسيدگي به شکايت استقلال، محکوم به طرفداري از يک باشگاه شويم، موضوع را فعلا نگه داشته تا تکليف ادعاهايي که در ابتدا بيان شده، روشن شود. البته در لابلاي رسيدگي‌هاي فعلي به شکايت استقلال هم توجه مي‌کنيم اما همان طور که گفتم اول اظهارات اين بازيکنان را مورد بررسي قرار مي‌دهيم که اگر با دليل و مدرک باشد، شکايت استقلال هم خود به خود سالبه به انتفاء موضوع مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها