کد خبر: ۲۴۲۶۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،علی کریمی ظهر دوشنبه، اولین جلسه خود را در کمیته انضباطی و برای پیگیری طلبش از این باشگاه برگزار کرد.

علی کریمی ظهر دوشنبه، اولین جلسه خود را در کمیته انضباطی و برای پیگیری طلبش از این باشگاه برگزار کرد. در این جلسه، نماینده باشگاه تراکتورسازی حاضر نشد اما مستنداتی را به کمیته انضباطی ارائه داده بود با این مضمون که علی کریمی، مبلغی در حدود 128 میلیون به باشگاه تبریزی بدهکار است. از طرفی علی کریمی مدعی بود که حدود 360 میلیون از تراکتورسازی طلب دارد و باید هر چه زودتر ازین پول به حسابش واریز شود.

بدهی 128 میلیونی علی کریمی به باشگاه تراکتورسازی، تعجب جادوگر را به همراه داشت. او نمی دانست چرا و به چه دلیل به این باشگاه بدهکار است. وقتی کریمی از کمیته انضباطی دلیل بدهی اش را جویا شد، با مستنداتی روبرو شد که تعجبش را بیشتر می کرد.

اما دلیل جریمه باشگاه تراکتورسازی یک نکته جالب است. آنها مدعی اند که کریمی در یک خبرگزاری این جملات را به زبان آورده:« ببینید اول مدیدرعاملتان می ماند، بعد به من بگویید بمانم یا نه» این دو جمله، گویا برای کریمی خیلی گران تمام شده و او بدهکار باشگاه کرده است!

علی کریمی در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه می گوید:« من که این حرف را نزده ام اما اگر هم زده باشم باید اینقدر جریمه شوم؟ تازه این جریمه جدا از جریمه 15 درصدی پایان فصل است! تعجب می کنم از این اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می دهد. من منتظر جلسه دوم می مانم تا تکلیفم را مشخص کنم. خوشبختانه مسئولان کمیته انضباطی هم در جریان همه مسائل هستند . ضمن اینکه من هم تا آخر این داستان را پیگیری می کنم تا به حقیفت روشن شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها