کد خبر: ۲۴۲۵۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
مدیرمسئول پایگاه خبری دانا با تاکید بر لزوم حمایت از رسانه های مستقل گفت: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی که با هدف حمایت از رسانه های مستقل انقلاب اسلامی برگزار می شود، امید را به جبهه فرهنگی رسانه ای انقلاب ، باز می گرداند.
به گزارش پایگاه 598، مدیرمسئول پایگاه خبری دانا با تاكید بر لزوم حمایت از رسانه های مستقل  گفت: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی كه با هدف حمایت از رسانه های مستقل انقلاب اسلامی برگزار می شود،  امید را به جبهه فرهنگی رسانه ای انقلاب ، باز می گرداند.
 
مقداد زكی زاده در گفت و گو با ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینكه در جنگ نرم، رسانه ها در خط مقدم جبهه اسلام قرار می گیرند، گفت: امروزه دشمن سرمایه گزاری بسیاری در زمینه فرهنگی كرده و با تمام توان خود فرهنگ اسلامی را هدف قرار داده است.
 
وی با تاكید بر لزوم حمایت از رسانه های مستقل یادآور شد: ظرفیت بالا و علاقه فراوانی میان جوانان كشور وجود دارد تا  در این عرصه به فعالیت بپردازند و این پتانسیل عظیم با حمایتی مختصر شكوفا می شود اما متاسفانه به دلیل عدم توجه لازم، این افراد در میانه راه دلسرد شده و كار فرهنگی را رها می كنند.
 
مدیرمسئول پایگاه خبری دانا تصریح كرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی كه با هدف حمایت از رسانه های مستقل انقلاب اسلامی برگزار می شود،  امید را به جوانان كشور كه همان  افسران امروز جنگ نرم با استكبار هستند، باز می گرداند.

زكی زاده خاطر نشان كرد: برگزاری این نمایشگاه كم كاری مسئولان دولتی را در این زمینه جبران خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها