کد خبر: ۲۴۲۴۲۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

تيم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 دقيقه امروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري کرد.

به نقل از فارس، در تمرين امروز آبي‌پوشان تمام بازيکنان به جز صادقي و عمران‌زاده حضور داشتند و زير نظر کادر فني تمرين کردند.

* با وجود آنکه دکتر ستوده امروز اظهار کرده بود جاسم کرار مشکلي براي همراهي آبي‌پوشان در ديدار مقابل سپاهان ندارد اما اين بازيکن در ابتداي تمرين براي دقايقي با پزشک استقلال صحبت کرد و در حالي که کشاله ران خود را به کريم بوستاني و وي نشان مي‌داد اعلام کرد که کمي از اين ناحيه احساس درد مي‌کند؛ البته سرمربي استقلال در حاشيه تمرين امروز مدعي شد کرار به تمرينات گروهي اضافه شده اما تصميم‌گيري نهايي در اين خصوص بايد فردا صورت بگيرد زيرا در مورد بازيکنان مصدوم بايد با کادر پزشکي و کادر فني مشورت شود.

* پس از اتفاق تلخ و ناگواري که روز يکشنبه در مورد هواپيماي سپاهان‌اير رخ داد و تعدادي از هموطنانمان در اين سانحه جان باختند، همچنان پيرامون اين موضوع صحبت مي‌شود. امروز نيز تعدادي از بازيکنان استقلال خدا خدا مي‌کردند که فردا با پروازي خوب و بدون مشکل به اصفهان برسند و البته بعضي از آنها مدعي شدند حنيف عمران‌زاده حاضر است همه دارايي‌اش را بدهد تا در اين شرايط سوار بر هيچ هواپيمايي نشود!

* قبل از شروع تمرين امروز امير قلعه‌نويي با بازيکنان صحبت کرد و از آنها خواست که با تمام قوا مقابل سپاهان ظاهر شوند. قلعه‌نويي از هافبک‌هاي استقلال خواست که در اين مسابقه حواس‌شان به هجوم‌هاي سپاهان باشد.

* اميد ابراهيمي ديگر مصدوم استقلال که يکي دو روزي است به تمرينات آبي‌پوشان برگشته قبل از شروع تمرين امروز کشاله خود را بانداژ کرد و پا به پاي ديگر بازيکنان به تمرين پرداخت. البته سرمربي تيم استقلال اعلام کرد کرار و ابراهيمي در تمرينات گروهي شرکت کرده‌اند اما وضعيت آنها فردا مشخص خواهد شد.

*مهيدي فنوني‌زاده، حميد ملک‌احمديف رضا نعلچگر، علي نظري جويباري و ميرشاد ماجدي ميهمانان تمرين امروز آبي‌پوشان بودند.

* هنگامي که هنوز تمرين استقلال آغاز نشده بود، آرش برهاني با ميلاد فخر‌الديني شوخي مي‌کرد و به اين بازيکن پنالتي مي‌زد. مهاجم استقلال دو ضربه پنالتي به مدافع اين تيم زد که هر دو تبديل به گل شد.

* چند دقيقه بعد امير قلعه‌نويي با فرزند جاسم کرار که نامش حيدر است صحبت کرد و به وي گفت که درون دروازه بايستد تا به او پنالتي بزند. سرمربي استقلال دقايقي در اين مورد با فرزندان کرار و پژمان نوري بازي مي‌کرد.

* در حاشيه تمرين امروز آبي‌پوشان دروازه‌بانان تيم استقلال به همراه مربيان اين تيم عکس‌ يادگاري گرفتند.

* حدود 50 نفر از طرفداران استقلال در تمرين اين تيم به صورت پراکنده حضور داشتند.

* در مرحله اول تمرين، بازيکنان زير نظر ايمان عالمي و محمود فکري تمرينات بدنسازي را انجام دادند و در مرحله بعدي زير نظر زرينچه و همداني تمرين دفاع را پشت سر گذاشتند. مرحله پاياني تمرين امروز فوتبال درون تيمي بود که بازيکنان زير نظر قلعه‌نويي آن را انجام دادند.

* طبق اعلام کادر فني، تمرينات تيم فوتبال استقلال فردا در تهران تمرين نمي‌کند و ساعت 15 تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد. قرار است آبي‌پوشان در صورت در اختيار داشتن زمين، يک جلسه در اين شهر تمرين کنند.

ديدار تيم‌هاي سپاهان و استقلال از ساعت 19:30 دقيقه روز پنجشنبه در هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها