کد خبر: ۲۴۲۲۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
داماد خانواده که با همسرش اختلاف خانوادگی داشت در نهایت همسر و مادرزنش را با اسلحه شکاری به قتل رساند.
به گزارش آرمان، باز هم اختلاف خانوادگی آتش نابودی را بر پیکره یک خانواده کشید و این‌بار در سال 1393 در استان گلستان جان دو مادر را گرفت.اختلافی که مدت‌هاست روح و روان خانواده چهار نفره روستانشین را می‎آزارد، در نهایت به جای آنکه در نهاد خانواده، آغوش پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ یا دفاتر مشاوره و دادگاه به نتیجه بهتری برسد به قتل ختم شد تا باز هم شنیدن اخبار مربوط به آن، این‌بار روح و روان مردم شهر را چنگ بزند.شنیده شدن صدای گلوله از داخل منزل مسکونی در یکی از خانه‎های روستای یساقی شهرستان کردکوی استان گلستان و نواخته شدن زنگ تلفن مرکز فوریت‎های پلیسی 110 باعث شد تا بار دیگر خبر قتل مادر و دختری در خانه، دل‌های مردم را بلرزاند و گام‎های ماموران را برای شناسایی و دستگیری قاتل با جدیت به حرکت درآورد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در خصوص تشریح موضوع و اقدامات انجام شده برای دستگیری قاتل و انگیزه وی از انجام این جنایت اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک گلوله در منزل مسکونی در روستای یساقی شهرستان کردکوی، ماموران انتظامی این شهرستان و نزدیکترین یگان گشتی منطقه به محل حادثه اعزام شده و پس از حضور در محل حادثه با پیکر بی‎جان و خون‎آلود دو خانم حدودا 30 و 50 ساله مواجه شدند.

محمود علی‎فر ادامه داد: با توجه به شواهد و قرائن موجود در صحنه، موضوع به دادستان اطلاع داده شد و با هماهنگی این مقام قضایی با تیم‎های ویژه تحقیقات پلیس آگاهی ـ انتظامی شهرستان و پلیس امنیت عمومی برای کشف جزئیات حادثه و شناسایی و دستگیری قاتل به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که دو مقتول، دختر و مادر هستند و محل وقوع حادثه نیز منزل مادر بوده و دختر مدتی است که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و حدود 20 روز گذشته نیز شکایتی را با همین موضوع در مراجع قضایی و انتظامی مطرح کرده‎اند.

 دستگیری در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن این جزئیات و به دست آمدن اطلاعات دیگر، داماد خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده، تحت تعقیب قرار گرفت.

علی‎فر تاکید کرد: در نهایت با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، داماد خانواده در منزل پدری‌اش و در کمتر از یک ساعت شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شد.

وی افزود: پس از دستگیری این داماد 35 ساله، وی بلافاصله در دقایق نخست با تشریح چگونگی رخ دادن حادثه و بازسازی صحنه قتل، به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در خصوص چگونگی وقوع حادثه تصریح کرد: متهم در اظهارات خود و در بازسازی صحنه‎ای که انجام داده اظهار داشته که از مدتها قبل با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و در روز حادثه همسر وی به همراه دو فرزندش که یک پسر 10 ساله و دختر 5 ساله هستند، به منزل مادرخانمش رفته‎ است.

علی‌فر متذکر شد: این متهم در ادامه اظهارات و اعترافاتش بیان کرده که پس از مطلع شدن از این موضوع برای بازگرداندن همسر و فرزندانش به منزل مادرخانمش رفته اما تنها توانسته فرزندانش را به خانه بازگرداند.
 اظهارات مادرزن؛ انگیزه وقوع قتل

فرمانده انتظامی کردکوی عنوان کرد: بنا بر اعترافات متهم، زمانی که این فرد دوباره برای بازگرداندن همسرش مراجعه می‎کند با صحبت‎هایی از سوی مادرزنش مواجه می‎شود که او را بسیار ناراحت می‎کند و با توجه به اختلاف شدید خانوادگی که با همسرش داشته با برداشتن اسلحه شکاری خود از منزل خود که دارای مجوز نیز بوده، مادرزن و همسرش را با شلیک مستقیم گلوله به قتل می‎رساند.

علی‎فر گفت: همچنین در بازدید از صحنه جرم و محل حادثه دو قبضه اسلحه شکاری و دست‎ساز و 47 عدد گلوله مربوطه کشف و ضبط شد.

وی در پایان ابراز داشت: پس از تکمیل شدن پرونده و اعتراف قاتل، متهم به همراه پرونده با مستندات کامل تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها