کد خبر: ۲۴۲۱۴۴
زمان انتشار: ۰۰:۴۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
باشگاه روبین کازان روسیه که با علیرضا حقیقی قرارداد دارد، به این دروازه‌بان که پس از یک فصل سکونشینی در این تیم، به صورت قرضی به پرسپولیس برگشت و سپس راهی کوویلا پرتغال شد، پیغام داده یا به روسیه برگردد و در تمرینات روبین کازان شرکت کند و یا تیم جدید خود را هر چه سریع‌تر به مدیران باشگاه اعلام کند تا مقدمات انتقال قرضی یا قطعی او به باشگاه موردنظرش فراهم شود.

علیرضا حقیقی که پروژه انتقالش به تیم ایتالیایی ساسولو منتفی شد و شانس حضور در سری آ ایتالیا را از دست داد، حالا امیدوار به نتیجه مثبت مذاکره مدیر برنامه‌اش با مدیران باشگاه بنافیل پرتغال است. او کمتر از 19 روز برای معرفی تیم جدید خود مهلت دارد و در غیر این صورت باید در روبین کازان بماند.

علیرضا حقیقی که اگر بنافیل واقعا خواهان جذبش باشد، برای حضور در لیگ پرتغال باید از مدیران روبین کازان مجوز بگیرد، به مدیران این باشگاه روسی اعلام کرده فقط در صورتی قید رفتن از این تیم روسی را می‌زند که در روبین کازان سکونشین نباشد و به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان برود.

گویا با وجود حضور حقیقی در جام جهانی 2014 برزیل، سرمربی روبین کازان که از سردار آزمون در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند، اعتقادی به حقیقی ندارد و حقیقی هم درست به همین دلیل مایل نیست در روبین کازان ماندنی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها