کد خبر: ۲۴۲۰۸۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان در اين باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: امروز در تهران بودم و پايم را به دکتر کيهاني نشان دادم، از ايشان خواهش کردم که خيلي زود پاي من را عمل کند. او هم به من چهارشنبه هفته آينده وقت داد، اميدوارم همه چيز طبق برنامه پيش برود تا هر چه زودتر به فوتبال برگردم.

او گفت بعد از تعطيلات نيم فصل مي‌ تواند فوتبال بازي کند: معمولا مدت خوب شدن مصدوميت رباط صليبي زمان مشخصي دارد و من هم اين را مي‌ دانم که تا نيم فصل بايد بيرون بنشينم، سعي مي‌ کنم خيلي آماده به زمين برگردم.

او در حالي اين حرف را مي‌‌زند که چند روزه پيش ابن‌قاسم سرپرست فولاد از خروج نام اين بازيکن از ليست فولاد خبر داده بود. رحماني در واکنش به اين مسئله گفت: من هر تصميمي که باشگاه فولاد و آقاي دهکردي بگيرند را مي‌ پذيرم ولي نمي‌ دانم دليل حرف هاي آقاي ابن قاسم چيست، من کاري به کار او ندارم و درست نيست که او خيلي راحت در مورد من حرف بزند.

هافبک فولاد در مورد مشکل کارت پايان خدمتش هم گفت: من چند روز پيش به کرمانشاه رفتم و خدا را شکر تا چند روز آينده مشکل سربازي ام حل مي‌ شود. چند روز پيش سردار کمالي گفته بود که مدرکي از من ندارد، شخصا مدارکم را به سردار کمالي مي‌ دهم تا مشکلم حل شود.

او در مورد پيروزي 2 بر صفر فولاد برابر پرسپوليس هم گفت: واقعا پرسپوليس نسبت به سال هاي گذشته خيلي ضعيف شده بود و به نظر من بازيکنان ما نبايد فريب اين نتيجه را بخورند. من اين حرف ها را به اسکوچيچ هم زده ام، او مربي بسيار باهوشي است و حتما تيم را خيلي قوي براي بازي هاي آينده آماده مي‌ کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها