کد خبر: ۲۴۱۹۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
مهاجم سابق استقلال گفت: «تا حالا 6 بار به پرسپولیس گل زده ام و امیدوارم روند گلزنی هایم ادامه داشته باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از برنا، اسماعیل شریفات در بازی فولاد مقابل پرسپولیس باز هم توانست دروازه سرخپوشان را باز کند تا جزو معدود بازیکنانی باشد که 6 بار به این تیم گل زده است.

 

شریفات در خصوص گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، اظهار داشت: «اول از همه باید بگویم خیلی خوشحالم که برای تیمم مثمرثمر بودم و توانستم زحمات بقیه بچه ها را تکمیل کنم. برای من گل زدن به پرسپولیس همیشه لذت بخش است و واقعا دوست دارم دروازه این تیم را باز کنم. تا حالا 6 بار به پرسپولیس گل زده ام و امیدوارم روند گلزنی هایم ادامه داشته باشد.»

 

وی در خصوص پیروزی فولاد مقابل پرسپولیس گفت: «پارسال هم در اهواز پرسپولیس را بردیم. ما در این بازی شایسته برد بودیم و پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت. آنها حتی یک موقعیت هم روی دروازه ما ایجاد نکردند. البته پرسپولیس همیشه قدرتمند است اما در این بازی ما خیلی خوب کار کردیم و از فرصت هایی که داشتیم نهایت استفاده را بردیم. ما می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما کمی بی دقت بودیم.»

 

شریفات درباره مصدومیت بختیار رحمانی بیان کرد: «جای بختیار واقعا در فولاد خالی است. اگر بختیار بود می توانست کمک مان کند. امیدوارم مصدومیت او زودتر بهبود پیدا کند و به تیم برگردد چون بختیار همیشه جزو مهره های خوب ما بوده و کاپیتانمان است.»

 

مهاجم فولاد درباره رفتار پیام صادقیان افزود: «من از رفتار صادقیان تعجب کردم اما فکر می کنم چون ناراحت بود آنطور واکنش نشان داد.»

 

شریفات درباره گلایه پرسپولیسی ها از آب و هوای اهواز بیان کرد: «پرسپولیسی ها می دانستند شرایط آب و هوای اهواز چطور است و باید خودشان را برای این جو آماده می کردند. البته جا دارد از هوادارانمان هم تشکر کنم که 90 دقیقه ما را حمایت کردند.»

 

وی درباره اینکه آیا فولاد می تواند قهرمانی اش را تکرار کند؟ گفت: «با همین بازیکنان جوان شانس قهرمانی داریم. با اینکه مهره های زیادی را از دست دادیم اما شخصیت قهرمانی داریم و می توانیم باز هم این عنوان را تکرار کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها