کد خبر: ۲۴۱۲۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
هافبک عراقی استقلال گفت: «من‌ فقط برای پول به استقلال نیامده‌ام که اگر پولم را ندهند تهدید کنم و بگویم بازی نمی‌کنم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه خراسان، به نظر می‌رسید حاشیه‌های جاسم کرار آرام‌آرام استارت می‌خورد! هر‌ چند این بازیکن عراقی استقلال تاکید کرده بود رفتارش تغییر کرده و دیگر اهل اعتراض نبوده و با وجود امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی استقلال نگران حاشیه‌ها هم نیست اما چند روز پیش برخی سایت‌ها از اعتراض کرار به عدم پرداخت قسط اول قراردادش خبر دادند و حتی نوشتند که این بازیکن تهدید کرده بود اگر پولش را نگیرد برابر استقلال‌خوزستان بازی نمی‌کند، البته این بازیکن این شایعه‌ها را تکذیب کرد.

 

* ظاهرا باشگاه استقلال را به خاطر پرداخت نشدن قسط اول قراردادت تهدید کرده‌ای!

- این‌ها شایعه است و این‌که‌ برخی سایت‌ها نوشته‌اند من استقلال را تهدید کرده‌ام که در صورت نگرفتن پولم بازی نمی‌کنم صحت ندارد.

 

* پس اصل ماجرا چیست؟

- اصل ماجرا این است که من‌ فقط برای پول به استقلال نیامده‌ام که اگر پولم را ندهند تهدید کنم و بگویم بازی نمی‌کنم. قرار بود باشگاه مبلغی به من بدهد که چند روز پیش به حسابم واریز شد و مشکلی از این بابت ندارم.

 

* پس این شایعه تهدید باشگاه و اعتراض‌ات از کجا نشات می‌گیرد؟

- من هم وقتی این خبرها را خواندم و از دوستانم شنیدم تعجب کردم. من هم مثل هر بازیکن حرفه‌ای مسائل مالی برایم مهم است چرا‌ که منبع درآمد خودم و خانواده‌ام از فوتبال است و دوست دارم باشگاه به تعهداتش به موقع عمل کند اما این‌طور هم نیستم که بخواهم به‌خاطر چند روز تاخیر در پرداخت پولم قهر کنم یا باشگاه را تهدید کنم.

 

* قبول داری سوژه خوبی برای رسانه‌ها‌ هستی و بخواهی و نخواهی سوژه می‌شوی؟

- نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌خواهند‌ مرا دوباره وارد حاشیه کنند اما بدانند من دیگر آن بازیکن سابق نیستم که با یک حرف و شایعه به‌هم بریزم و عصبانی شوم. آن‌قدر به این جو‌سازی‌ها بی‌توجه خواهم بود تا خودشان خسته شوند و دست از سرم بردارند. اگر هم مشکلی میان من و باشگاه استقلال باشد، به من و مسئولان باشگاه مربوط‌ و موضوع خانوادگی است که به دیگران ربطی ندارد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها