کد خبر: ۲۴۱۲۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
شنیده ها از این حکایت دارد که این دروازه بان ملی پوش در صورت مراجعت به کشور، دیگر حق خارج شدن را نخواهد داشت.
بانك ورزش - شنیدن خبر لژیونر شدن بازیکنان دیگر به یک عادت دیرینه تبدیل شده که اهمیت چندانی ندارد، بعداز تمام شدن بازیهای تیم ملی در جام جهانی آنقدر در باره پیشنهادات مختلف به بازیکنان شنیدیم و البته نتیجه ای را شاهد نبودیم، که دیگر این خبرها هیچ جذابیتی ندارد و کسی اهمیتی برای آنها قائل نیست، اما این روند در مورد علیرضا حقیقی همچنان ادامه دارد و یک رسانه خاص هر روز خبرهای عجيبي درباره پیشنهادات او منتشر می کند.
این خبرها یعنی پیشنهاد داشتن از ایتالیا، اسپانیا و ... که روز گذشته هم منتشر شده، در حالی پخش می شود که علی رضا حقیقی طبق اعلام سازمان لیگ سرباز بوده و باید مثل بقیه بازیکنان راهی تیم های نظامی شود. شنیده ها از این حکایت دارد که این دروازه بان ملی پوش در صورت مراجعت به کشور، طبق قانون دیگر حق خارج شدن را نخواهد داشت.
با این وجود اما هر روز خبرهای متفاوتی از پیشنهادات این بازیکن به گوش می رسد که هیچ کدام هم به واقعیت تبدیل نشده است، اما شرایط واقعی این دروازه بان، برای ادامه فوتبالش چیست؟ آنطور که شنیده می شود باشگاه روبین کازان، اعلام کرده هر تیمی 40 درصد از مبلغ دریافتی حقیقی برای یک فصل را پرداخت کند، می تواند این دروازه بان را برای یک فصل به خدمت بگیرد، اما هنوز باشگاهی با باشگاه روبین کازان به توافق نرسیده و این دروازه بان همچنان در خدمت این تیم روس است و تمریناتش را در روسیه ادامه می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها