کد خبر: ۲۴۱۱۵۷
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
"آغاز دور جدید درگیری ها در باریکه تحت محاصره غزه"، "شهادت کودک 10 ساله فلسطینی در حمله هوایی صهیونیست ها" و "افزایش چشمگیر واردات نفت هند از ایران" از جمله اخبار امروز رسانه‌های انگلیسی‌زبان هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، (جمعه، 17 مرداد 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه پرس تی وی ایران (Presstv):

پس از خاتمه آتش بس، اسرائیل کوبیدن باریکه غزه را ازسر گرفت.

 

کمی پس از انقضای آتش بس 72 ساعته بین تل آویو و جنبش مقاومت فلسطینی حماس، اسرائیل حملات خود علیه باریکه غزه را مجددا آغاز کرد. همچنین گزارش شده که مقاومت فلسطین حملات موشکی به سرزمین های اشغالی را ازسر گرفته است.

 

 

 

 

 

روزنامه دیلی استار لبنان (Dailystar):

کودک فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه کشته شد.

 

یک حمله هوایی اسرائیل در روز جمعه، کودک 10 ساله فلسطینی را به کام مرگ کشید. این اولین گزارش کشتار اسرائیلی ها پس از اتمام آتش بس 72 ساعته در غزه است.

 

 

 

 

 

خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters):

هند در معاملات ژانویه تا جولای، 46 درصد نفت بیشتری از ایران گرفته است.

 

در شرایطی که ایران و قدرت های جهانی در حال کار برای حل اختلافات برسر برنامه هسته ای این کشور عضو اوپک هستند، هند در معاملات ژانویه تا جولای نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 46 درصد نفت بیشتری از ایران وارد کرده و شرکت های هندی همچنان درحال افزایش حجم واردات خود از ایران هستند.

 

 

 

 

 

روزنامه واشنگتن پست امریکا (WP):

اوباما، اجازه حملات هوایی احتمالی علیه [داعش در] عراق را صادر کرد.

 

رئیس جمهور امریکا اجازه حملات هوایی علیه افراطی ها در عراق که طی تهاجمی قدرتمند به مواضع دفاعی کردها در شمال این کشور نفوذ کرده اند را صادر کرد. وی همچنین هواپیماهای ارتش را برای رساندن غذا و آب به شهروندان تحت محاصره عراقی به این منطقه اعزام کرده است.

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها