کد خبر: ۲۴۰۵۶۰
زمان انتشار: ۲۲:۴۶     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از سايت فدراسيون واليبال، تيم ملي واليبال ايران بامداد فردا (چهارشنبه) راهي شهر لس‌آنجلس آمريکا مي‌شود. آخرين تمرين تيم ملي واليبال قبل از اعزام به آمريکا ظهر امروز با حضور کليه بازيکنان و کادر فني با نظارت اسلوبودان کواچ برگزار شد.

در تمرين امروز تمرکز تمرينات روي کار با وزنه بود و سپس مرور کارهاي تاکتيکي در برنامه ملي پوشان قرار داشت اما محمد موسوي و سعيد معروف فقط تمرين وزنه کردند و کواچ به آنها استراحت داد.

تيم ملي واليبال ايران ساعت 3 و 15 دقيقه بامداد فردا (چهارشنبه) از طريق فرودگاه امام خميني (ره) راهي آمريکا مي‌شود. بازيکنان، مربيان و کادر همراه تيم ملي واليبال ايران از تهران راهي فرانکفورت و از اين شهر به نيويورک و سپس لس‌‎آنجلس سفر خواهد کرد تا اردوي برون مرزي خود را در اين شهر ايالات متحده داير کند.

اين اردو در ادامه برنامه‌هاي آماده سازي تيم ملي واليبال براي حضور شايسته در مسابقات قهرماني مردان 2014 جهان برگزار مي‌شود که به دعوت فدراسيون واليبال آمريکا است.

هجدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان جهان از هشتم شهريورماه با حضور 24 کشور در چهار گروه آغاز مي‌شود که تيم ملي واليبال ايران در گروه چهارم اين رقابت‌ها با تيم‌هاي ايتاليا، آمريکا، فرانسه، پورتوريکو و بلژيک همگروه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها