کد خبر: ۲۴۰۴۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قدس آنلاین، اظهاراتی که جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی بیان کرد با تایید نسبی ایمان موسوی مواجه شد و گفته می‌شود واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نیز مصاحبه‌هایی در این مورد انجام داده است. ظاهرا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اشاره کرده به صحبت‌هایی که در زمان مدیریت باشگاه استقلال انجام داده بود.
او به این مساله که روزگاری درباره اینکه چه اتفاق‌هایی در استقلال می‌افتد اشاره کرده است. حال ماجرا قرار نیست همین‌جا فیصله یابد و از گوشه و کنار شنیده می‌شود افراد بیشتری از قلعه‌نویی دلخورند. در همین راستا شنیده می‌شود صمد مرفاوی یکی از آن دسته افرادی است که از امیر قلعه‌نویی دل خوشی ندارد.
مرفاوی در محافل خصوصی‌اش به این مساله اشاره کرده اما تاکنون مصاحبه‌ای علیه امیر قلعه‌نویی انجام نداده است. برخی که در جریان اخبار پشت پرده فوتبال ایران قرار دارند بر این باورند که بزودی مرفاوی نیز به صف معترضان علیه امیر قلعه‌نویی خواهد پیوست و مصاحبه‌هایی علیه او انجام خواهد داد.
البته این بستگی دارد به شرایط تیم صبای قم. مرفاوی اکنون مربی تیم صبا است و اگر وارد این ماجرا شود ممکن است حاشیه‌هایی پیرامون تیمش ایجاد شود.
به‌جز مرفاوی شنیده می‌شود سیاوش اکبرپور هم از قلعه‌نویی ناراحتی‌هایی دارد و ممکن است بزودی مصاحبه‌هایی علیه این مربی انجام دهد. اینکه محتوای مصاحبه‌های اکبرپور چه خواهد بود و آیا او هم مانند نکونام حرف خواهد زد مشخص نیست اما دلخوری اکبرپور از امیر قلعه‌نویی مساله قابل کتمانی نیست و این بازیکن هم در صف آنهایی قرار دارد که احتمالا حرف‌هایی علیه امیر قلعه‌نویی به زبان خواهند آورد.
از این دو نفر که بگذریم به موارد دیگری برمی‌خوریم. پس از مصاحبه‌ای که جواد نکونام انجام داد و حرف‌هایی علیه امیر قلعه‌نویی به زبان آورد تعدادی از بازیکنان نیز با وی تماس گرفتند و از برخی جریان‌های پشت پرده‌ای در فوتبال گله کردند. این افراد در واقع می‌خواهند به تیم نکونام ملحق شوند. تیمی که شاید در آن به‌طور غیر مستقیم شاهد حضور مرفاوی و اکبرپور هم باشیم.
طی روزهای گذشته تحرکاتی در این راستا انجام شده است. حرکت‌هایی که به گوش امیر قلعه‌نویی و دیگر مسوولان باشگاه استقلال هم رسیده و آنها از برخی ائتلاف‌ها بو برده‌اند. در عین‌حال امیر قلعه‌نویی دیروز اعلام کرد که از جواد نکونام به دادسرا شکایت کرده است اما خیلی بعید است که شکایت قلعه‌نویی به جایی برسد چراکه فیفا صراحتا اعلام کرده اختلاف‌های فوتبالی باید در حوزه فوتبال حل و فصل شود و این ماجرا نیز از قاعده کلی فیفا مستثنی نیست.
البته درنهایت مشخص است که اینگونه افشاگری‌ها راه به جایی نخواهد برد اما همین که گروهی علیه قلعه‌نویی متحد شوند و حرف‌هایی علیه سرمربی استقلال بزنند وجهه او در فوتبال ایران تخریب خواهد شد این وضعیت وقتی تشدید می‌شود که استقلالی‌های بیشتری علیه امیر قلعه‌نویی حرف بزنند که ظاهرا قرار است چنین اتفاقی در روزهای آتی رخ دهد؛ واقعه‌ای که هرگز به سود استقلال نیست و ممکن است حواشی پیرامون این تیم را افزایش داده و نتایج تحت الشعاع قرار بگیرد. استقلال بازی اول خود را در لیگ خوب شروع کرد اما چنانچه موج به راه افتاده علیه قلعه‌نویی خاموش نشود این حواشی بیش از همه به استقلال لطمه وارد می‌کند چراکه قلعه‌نویی در حال حاضر سرمربی استقلال است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها