کد خبر: ۲۳۹۹۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی قیمت میوه پس از ماه رمضان گفت: بهای هندوانه نسبت به هفته های گذشته تغییری نکرده است.
به گزارش پایگاه 598، سید حسین مهاجران در گفت و گو با تسنیم ، با بیان اینکه قیمت میوه پس از ماه رمضان حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است، افزود: انواع سبزی و فرنگی جات نیز پس از این ماه ۱۰ درصد ارزان شده اند.

وی با اشاره به اینکه قیمت هندوانه نسبت به هفته های گذشته تغییری نداشته است، اضافه کرد: قیمت گیلاس در ماه رمضان کیلویی ۱۰هزار تومان بوده که طی روزهای اخیر به ۱۲ هزار افزایش یافته، همچنین قیمت آلو از ۵ هزار به ۶ هزار تومان، خیار از ۱۸۰۰ به ۲۰۰۰ تومان و شبرنگ از ۵ هزار به ۶ هزار تومان رسیده است.

مهاجران ادامه داد: بهای هر کیلو موز نیز از ۲۸۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به ۳۳۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.
به گفته وی قیمت انگور عسگری شیرازی و انگور کاشمری چندان تغییر نداشته و در حال حاضر این میوه ها به ترتیب به قیمت ۴۵۰۰ و ۳۵۰۰ تومان به فروش می رسند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: بجز کاهو قیمت اکثر صیفی جات نیز کاهش پیدا کرده است و محصولاتی مانند گوجه فرنگی، بادمجان، کدو و... با کاهش قیمت روبرو بوده اند.

به گفته مهاجران قیمت کاهو پیچ ۲ هزار تومان، کاهو رسمی ۱۵۰۰ تومان و کاهوی کرج ۱۰۰۰ تومان است.

وی در مورد افزایش احتمالی بهای میوه طی روزهای آینده نیز گفت: باید دید استقبال مردم از میوه ها چگونه خواهد بود و مجالس چقدر رونق پیدا می کند؟ هنوز نمی توان در مورد آینده اظهار نظر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها