کد خبر: ۲۳۹۷۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۲     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،منصور پورحيدري در ابتداي صحبت‌هاي خود ضمن تسليت به جامعه مطبوعات ورزشي گفت: ناصر احمدپور يکي از قديمي‌هاي ورزش کشور بود و من هم خود ايشان را مي‌شناختم و هم قلمشان را. بايد اعتراف کنم که با نوشته‌هاي او و امثال او به اينجا رسيده‌ام و بالا آمده‌ام و اين مطالب را گفتم که مردم بدانند ما به ياد اين عزيزان هستيم و در ذهن ما حضور دارند هرچند که ديگر در بين ما نيستند.

مديرفني تيم فوتبال استقلال در ادامه با تسليت به جامعه واليبال کشور، گفت: حسين معدني يکي از با اخلاق‌هاي ورزش ما بود که هميشه مي‌خنديد. از اينکه او ديگر در جمع ما نيست،‌ناراحتم و از خداوند بزرگ مي‌خواهم روح او را شاد کرده و به خانواده اين عزيز صبر بدهد.

وي در خصوص عملکرد تيم استقلال مقابل راه‌آهن در بازي هفته ابتدايي ليگ برتر گفت: معتقدم استقلال هنوز از لحاظ بدني به شرايط ايده‌آل نرسيده و همانطور که مي‌دانيد ملي‌پوشان دير به تيم اضافه شده‌اند و نياز به استراحت داشتند. همچنين جاسم‌ کرار هم دير به جمع بازيکنان اضافه شد اما با همه اين تفاسير استقلال خوب کار کرد و با وجود آنکه در دقايق ابتدايي گل زودهنگام خورد و شوک به تيم وارد شد خوب خودش را جمع کرد.

پورحيدري افزود: تنها چيزي که به چشم آمد استفاده درست از مهره‌ها بود که فکر مي‌کنم در طول 90 دقيقه باعث برتري استقلال مقابل حريفش شد و در نهايت سه امتياز بازي را کسب کرديم.

عضو هيأت‌مديره باشگاه استقلال در خصوص پشتيباني تيم مديريتي از مجموعه کادر فني و تأکيد آن در عملکرد آبي‌پوشان در هفته ابتدايي گفت: کار ما با برنامه‌ريزي پيش رفت و با حمايت اسپانسر تيم را به شکلي خوب جمع و جور کرديم اما تنها مشکلي که براي ما پيش آمده غيبت صادقي و عمران‌زاده است. چون اين دو نفر بازيکناني بزرگي هستند که در هفته‌هاي ابتدايي آنها را در اختيار نداريم. البته خرسندنيا و بازيکن ارمني ما خوب و پتخته عمل کردند ولي دو مدافع اصلي ما بازيکناني بزرگ هستند که بايد در تيم حضور داشته باشند. من با اضافه شدن ملي‌پوشان به آينده اين استقلال خوشبين هستم و مطمئنم تيم خوبي در مسابقات شرکت خواهد کرد.

پورحيدري در پايان در خصوص اختلافات جواد نکونام و امير قلعه‌نويي و راهکار باشگاه استقلال براي پايان دادن به جنگ رسانه‌اي اين دو نفر گفت: ما فردا جلسه هيأت‌مديره داريم و قطعاً‌ با آقايان در اين مورد بحث خواهيم کرد.امير قلعه‌نويي يکي از بزرگان تاريخ استقلال است و نکونام نيز خودش يک استقلالي محسوب مي‌شود. من دقيقاً نمي‌دانم چرا اين مباحث مطرح شده و در ريز جريان آن هم نيستم اما اگر ادامه پيدا کند مشکل‌ساز است ولي هيأت‌مديره به دنبال راهکار است که اين موضوع را تمام کنيم. حيف است که دو بزرگ با هم مشکل پيدا کنند ولي اميدوار هستم فردا در جلسه هيأت‌مديره راهکاري مناسب پيدا کنيم تا به اين مشکلات پايان دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها