کد خبر: ۲۳۸۹۰۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،اشکان دژاگه با وجود داشتن پیشنهادات متعدد از لیگ برتر جزیره و بوندس‌لیگای آلمان سرانجام با وسوسه پیشنهاد 5 میلیون پوندی باشگاه العربی قطر راهی دوحه شد تا در صورت موفقیت در تست پزشکی العربی با عقد قراردادی یک‌ساله به جمع سرخپوشان دوحه بپیوندد.
پس از هرناندز، ازکوئل و پائولینیو
اشکان سهمیه آسیایی العربی

العربی در حالی در آستانه عقد قرارداد با اشکان دژاگه قرار گرفته که پیش از او پابلو هرناندز هافبک اسپانیایی تیم سوانسی انگلیس، ایموه ازکوئل مهاجم نیجریه‌ای استاندارد لیژ بلژیک و پائولینیو مهاجم برزیلی لیورنوی ایتالیا را جذب کرده و دژاگه هافبک ایرانی فولام انگلیس نیز به عنوان سهمیه آسیایی به تیم العربی قطر اضافه خواهد شد تا قانون انتقالات 1+3 AFC در این تیم رعایت شده باشد.
اشکان دژاگه با العربی به آلمان می‌رود

دژاگه در صورت پیوستن به العربی بلافاصله با این تیم به اروپا بازخواهد گشت چراکه اردوی اروپایی العربی از چهارشنبه همین هفته در نورنبرگ آلمان برپا خواهد شد و این تیم در این اردوی اروپایی 4 دیدار دوستانه خوب برگزار خواهد کرد و اشکان نیز باید در این اردو تیم جدید خود را همراهی کند.
اشکان دژاگه رکورد خودش را هم شکست

اشکان در صورت امضای قرارداد 5 میلیون پوندی با العربی رکورد گران‌ترین قرارداد تاریخ برای یک فوتبالیست ایرانی را خواهد شکست البته رکورد قبلی هم در اختیار خود دژاگه با قرارداد 3 میلیون پوندی با فولام بود اما حالا اشکان با مبلغی بیشتر گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
العربی، دومین تیم پرافتخار قطر

العربی تیم خواهان اشکان با 22 قهرمانی در فوتبال قطر پس از السد پرافتخارترین باشگاه این کشور محسوب می‌شود. العربی 7 قهرمانی در لیگ، 8 قهرمانی در امیر کاپ، 6 قهرمانی در جام شیخ جاسم و یک قهرمانی در جام ولیعهد قطر را در کارنامه دارد. هدایت این تیم هم‌اکنون برعهده دن‌پترسکیوی رومانیایی است و این تیم جواز حضور در فصل آینده رقابت‌های آسیایی را کسب نکرده است.
اشکان دژاگه ، نهمین ایرانی تاریخ العربی

العربی قطر ملقب به تیم «تیم رؤیاها»، «شیاطین سرخ» و «تیم قرن» در حالی به دنبال جذب اشکان بوده که سال‌های اخیر نیز از جذب بازیکنان ایرانی غافل نبوده و اخیراً هادی شکوری و پس از آن هادی عقیلی را نیز به خدمت گرفته بود. در گذشته نیز بازیکنانی همچون عبدالرضا برزگری، ابراهیم قاسم‌پور، عبدالعلی چنگیز، جعفر مختاری‌فر، مجتبی محرمی و خداداد عزیزی از ایران در تیم العربی دوحه بازی کرده بودند که به این ترتیب اشکان نهمین ایرانی تاریخ العربی محسوب می‌شود. هرچند که گفته می‌شود مسعود زارعی دروازه‌بان فعلی العربی نیز اصالتی ایرانی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها