کد خبر: ۲۳۸۷۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
 پس از جلسات متوالي دايي و مسوولان باشگاه پرسپوليس با افشين پيرواني، ركورددار كاپيتاني سرخ‌ها و سرمربي سابق اين تيم پذيرفت تا به كادر فني پرسپوليس اضافه شود. هرچند كه خيلي‌ها مي‌گويند دو پادشاه در يك اقليم نمي‌گنجند ولي بدون شك تلفيق زوج دايي و پيرواني در پرسپوليس با توجه به رفاقت و دوستي اين دو مي‌تواند وزن خوبي به كادر فني و نيمكت سرخ‌ها بدهد. هرچند كه سرنوشت رابطه دايي و باقري حالا زوج جديد را هم تهديد مي‌كند.
چه شد كه به كادر فني پرسپوليس اضافه شديد؟
هدف من كمك به پرسپوليس است و پس از جلسه‌هايي كه با آقايان دايي و رحيمي داشتم، در تمرين پنجشنبه پرسپوليس حاضر شدم و ان‌شاءا... از روز شنبه هم وارد زمين چمن مي‌شوم.
اما شما در زمان رويانيان و خوزه هم از پرسپوليس پيشنهاد داشتيد.
هدف من كمك به پرسپوليس است. حتما در آن زمان چنين شرايطي وجود نداشته كه به پيشنهادشان جواب منفي دادم.
اما مي‌گفتند چون سرمربي پرسپوليس بوديد نمي‌خواستيد كه دستيار كسي شويد.
حتما درست است! به هرحال هر كسي براي خودش يكسري فاكتورهايي دارد.
يادمان هست كه حتي جواب تلفن‌هاي رويانيان را هم نمي‌داديد ولي حالا...
گفتم كه... هر كسي صلاح كار خودش را مي‌داند. من در آن زمان و در شرايطي كه خيلي‌ها با سرعت با رويانيان طرح دوستي ريختند، مصاحبه كردم و گفتم كه با اين آقا كار نمي‌كنم و با توجه به اطلاعاتي كه دارم مطمئن هستم پرسپوليس زمين مي‌خورد. متاسفانه پيش‌بيني من درست از آب درآمد و ديديد كه در مورد باشگاه در زمان رويانيان چه اتفاقي افتاد. اما حالا با توجه به حضور آقاي رحيمي در پرسپوليس وضعيت فرق مي‌كند. به همين دليل بود كه دعوت ايشان را قبول كردم و به باشگاه رفتم.
در جلسه‌تان با دايي چه گذشت؟
من و علي (دايي) صحبت خاصي نداريم. من و او آنقدر به هم احترام مي‌گذاريم و آنقدر رفيق هستيم كه احتياجي به مذاكره و اينجور حرف‌ها نيست. علي رفيق من است. آمدم تا كمك كنم. همه مي‌دانند من تا چه حد پرسپوليس را دوست دارم و به همين دو دليل بود كه بدون در نظر گرفتن پست و مقام و اينجور چيزها، بدون هيچ قيد و بندي به پرسپوليس برگشتم.
حــمايت پيشكسوتان پرسپوليس از شما در كنار استقبال بازيكنان و هواداران اين تيم قابل توجه بود.
با اينكه به شدت درگير بودم و حتي نتوانستم تلفن‌هايم را جواب بدهم، دوستان زيادي مثل كريم باقري، احمدرضا عابدزاده، رضا شاهرودي و دوستان ديگر تماس گرفته و نسبت به من اظهار لطف كردند. استقبال بازيكنان و هواداران پرسپوليس هم در تمرين قابل توجه بود و جا دارد كه از تمام اين عزيزان تشكر كنم.
اما هيچ صحبت و مصاحبه خاصي از سوي مسوولان باشگاه انجام نشد.
آنها هم سرشان شلوغ است... مهم اين است كه هدف همه ما كمك به پرسپوليس است.
ماجراي صحبت‌هاي‌تان با هدايتي چه بود؟
ايشان به خاطر علاقه و تعصبي كه به پرسپوليس داشتند گفتند كه من به كادر فني ملحق شوم و به علي دايي و تيم كمك كنم.
در مورد عملكردتان در پرسپوليس به عنوان سرمربي چه صحبتي داريد؟
من در شرايطي سرمربي پرسپوليس شدم كه باشگاه مشكلات فراواني داشت. از يك سو مشكلات داخلي بين هيات مديره و مديرعامل وقت وجود داشت و از سوي ديگر هم سازمان تربيت بدني با مصطفوي مشكلاتي داشت. درآن شرايط ما از 12 بازي توانستيم 24 امتياز بگيريم كه اين نتيجه خوبي بود. با تمام اين حرف‌ها گذشته‌ها گذشته و بايد به فكر اين پرسپوليس و سه تورنمنتي كه در پيش داريم، باشيم.
يك سوال بپرسيم راستش را مي‌گوييد؟
چه سوالي؟ بپرسيد؟
شنيديم كه چند روز قبل از پرسپوليسي‌ شدن‌تــان صحبت‌هايي انجام شده بود تا به عنوان دستيار ايراني كرش در تيم‌ملي مشغول به كار شويد.
(خنده) من هميشه احترام خاصي براي تيم‌ملي و كادر فني‌اش قائل هستم و اميدوارم كه كرش در تيم‌ملي موفق باشد. من هميشه و تحت هر شرايطي در خدمت تيم‌ملي كشورم هستم ولي الان شرايط طوري بود كه دوست داشتم در پرسپوليس و در كنار دايي باشم. آرزويم اين است كه همراه دايي بتوانيم تيمي بسازيم كه همه را خوشحال كند. تيمي كه پرسپوليسي‌ها از آن لذت ببرند. هرچند كه مي‌گويند پرسپوليس با توجه به حضورش در سه جام خوب يارگيري نكرده ولي من به كار علي (دايي) اعتقاد دارم. من مي‌دانم كه پرسپوليس بازيكنان باغيرت و بزرگي دارد كه تنها هدف‌شان شاد كردن دل هواداران است. من به اين تيم اميدوارم و خوشحالم كه با علي (دايي) كار مي‌كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها