کد خبر: ۲۳۷۴۲۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۳۰ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،قاسم حدادی فر یکی از ملی‌پوشانی بود که بیشتر باشگاه‌ها دنبال به خدمت گرفتنش بودند ولی خودش تصمیم گرفت فوتبالش را در ذوب‌آهن ادامه دهد.

او درخصوص این تصمیم می‌گوید: «من پیش از خروج از کشور حرفم را با آذری (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) زده بودم و دوست داشتم فوتبالم را در تیم ذوب‌آهن ادامه بدهم اما با همه این اوصاف از تمام تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند ممنون هستم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. الان هم شرایط من در تیم خودم عالی است و از این انتخاب راضی هستم.»

او درخصوص تغییرات کادرفنی ذوب‌آهن هم تأکید کرد: «من پیش از این با یحیی گل‌محمدی همکاری نکرده‌ام اما در همین مدت کوتاه به خوبی با هم هماهنگ شده‌ایم و خوشحالم که در خدمت او و همکارانش هستم و ان‌شاءا… بتوانم خواسته‌های کادرفنی را در طول فصل برآورده کنم.»

حدادی فر در پایان در مورد تمدید قرارداد احتمالی کارلوس کروش با تیم‌ملی هم گفت: «ان‌شاءا… که این اتفاق به صلاح کشورمان خواهد بود. به اعتقاد من در مقطع کنونی این بهترین تصمیمی است که مسئولان اتخاذ می‌کنند تا تیم‌ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد. امیدوارم بتوانیم با این مربی پس از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا عنوانی درخور نام کشورمان کسب کنیم و قهرمان شویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها