کد خبر: ۲۳۷۳۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۳۰ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا؛ دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با محکوم کردن کشتار مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی، انتساب شعار "نه غزه، نه لبنان" به اصلاح‌طلبان را «یک دروغ شاخدار» دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای در مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان در حسینیه دارالزهرا(س)، اظهار کرد: امروز شاهدیم که دنیای اسلام با بلیه بسیار بزرگی روبروست و من تاکید دارم که همه ما با سهم‌های مختلف در مشکلات امروز جهان اسلام سهیم هستیم.

وی افزود: تردیدی نیست که امروز سرکردگان استعمار و صهیونیسم جهانی سردسته تمام بلیاتی هستند که با نام‌های مختلف جامعه اسلامی و جامعه انسانی را تهدید می‌کند. در غزه مردم زنان و کودکان کشته می‌شوند زیرا نقشه‌های حساب شده‌ای که از انحراف در اندیشه‌های اسلامی سرچشمه می‌گیرد یک به یک در حال اجراست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: داعش و القاعده با چهره تعصب آمیز مسلمانانی شبیه خوارج ظاهر شده‌اند، اگرچه در پشت صحنه آمریکا و اسرائیل هستند اما کشتارها و فجایعی که وهابی‌ها یک قرن قبل انجام دادند به کشتارهای امروز داعش شبیه است.

سیدهادی خامنه‌ای با تاکید بر لزوم محکوم کردن فجایع غزه در کنار انحراف‌زدایی از اسلام، گفت: عده‌ای گفتند فلان جریان وابسته به اصلاحات شعار "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سر داده است. این یک دروغ شاخدار است زیرا هیچ‌کس از وابستگان به اصلاحات و کسانی که به مردم و انقلاب ایمان دارند، چنین عقیده‌ای ندارند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام خاطرنشان کرد: این دروغی است که به اصلاح‌طلبان بسته‌اند مثل همه حرف‌های دیگری که زده‌اند و ما باید با اظهاراتمان، با بیانیه‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم این دروغ را تکذیب کنیم، به مظلومان کمک کنیم و نشان دهیم آنچه که برخی مغرضان می‌گویند، دروغ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها