کد خبر: ۲۳۷۲۸۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۳۰ تير ۱۳۹۳
ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل به ستايش از توني کروس پرداخت و او را بهترين بازيکن جام جهاني 2014 برزيل دانست.

 

به گزارش پایگاه 598،توني کروس بازيهاي درخشاني براي تيم ملي فوتبال آلمان در جام جهاني 2014 به نمايش گذاشت و سهم بسزايي در قهرماني اين تيم داشت.

روزنامه مارکا اسپانيا از قول رونالدو مهاجم سابق برزيل و بارسلونا نوشت: رئال بهترين خريد را داشت. فلورنتينو پرس بازيکني به نام کروس را جذب کرده است که تمام فاکتورهاي يک بازيکن خوب را دارد. او به خوبي مي داند که چگونه توپ را به گردش درآورد و به تيمش کمک کند. مي خواهم به سران رئال به خاطر جذب کروس تبريک بگويم. آنها بهترين بازيکن جام جهاني را جذب کردند.

توني کروس در زماني که هاينکس هدايت بايرن را برعهده داشت از بازيکنان کليدي و تاثير گذار تيم بود و موفق شد سه گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورد اما بعد از آمدن پپ گوارديولا، کروس به بازيکني نيمکت نشين تبديل شد و در نهايت تصميم گرفت باواريايي‌ها را ترک کند و رئال را به عنوان مقصد بعدي خود انتخاب کند.

کروس تنها بازيکن سرشناسي نيست که رئال جذب مي کند. پرس رئيس متمول کهکشانيها قصد دارد رودريگز ستاره تيم ملي کلمبيا را هم با 8 ميليون يورو جذب کند. رودريگز با زدن 6 گل به عنوان بهترين گلزن جام جهاني 2014 برزيل انتخاب شد.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها