کد خبر: ۲۳۶۸۵۸
زمان انتشار: ۰۱:۳۶     ۲۹ تير ۱۳۹۳

ستاره جدید پرسپولیس در اردوی ترکیه

حسین ماهینی با تیم ملی به جام جهانی رفت اما فرصتی برای بازی در این تورنمنت پیدا نکرد.ماهینی بعد از بازگشت از برزیل یک هفته استراحت کرد و سپس به تمرینات پرسپولیس اضافه شد تا برای فصل جدید آماده شود.

ماهینی اما مثل رضا حقیقی دوران بدنسازی پایه ای را آغاز نکرد و از آنجا که بعد از پایان لیگ تمرینات مداومی را پشت سر گذاشته و در اردوی آفریقای جنوبی و اتریش همراه تیم ملی بدنسازی کرده بود وارد تمرینات تیمی شد و در بازی های تدارکاتی پرسپولیس هم به میدان رفت.

اما ماهینی با عملکرد جالبش در سه بازی تدارکاتی پرسپولیس نشان داد شرایط خوبی دارد و بر عکس فصل گذشته که در گلسازی چندان نتوانست موفق باشد دایی می تواند در فاز حمله روی نفوذها و گلسازی این مدافع راست ملی پوش حساب باز کند.

حسین ماهینی که مثل بیشتر هم تیمی هایش در هر سه بازی تدارکاتی تنها یک نیمه برای پرسپولیس بازی کرد در هر سه بازی گل ساخت.او در بازی اول به رضا نوروزی پاس گل داد و در بازی دوم عباس زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد.در بازی سوم هم ماهینی در نیمه دوم به میدان رفت و با گرفتن پنالتی باعث گلزنی رضا نوروزی شد.

این عملکرد نشان می دهد پرسپولیس با یک مدافع راست آماده وارد لیگ خواهد شد و باید دید ماهینی به روزهای اوجش در ذوب آهن و استقلال اهواز نزدیک می شود یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها