کد خبر: ۲۳۶۸۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۱۳     ۲۸ تير ۱۳۹۳
یک منبع آگاه گفت: «در صورتی که مسئولان این باشگاه به وعده خود عمل نکنند، قرارداد داخلی تیموریان با آبی پوشان فسخ می شود.»
هر چند آندرانیک تیموریان پس از حرف و حدیث های فراوان سرانجام قرارداد داخلی دو ساله با استقلال امضا کرد اما این بازیکن، به مسئولان این باشگاه اولتیماتوم داد در صورتی که تا فردا (یکشنبه) به وعده خود عمل نکنند، قید حضور در استقلال را خواهد زد.

 

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: «در نشست روز پنجشنبه تیموریان با پندار توفیقی عضو معرف حامی مالی باشگاه استقلال و نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات این باشگاه، مقرر شد 600 میلیون تومان طلب فصل گذشته این بازیکن تا روز یکشنبه (فردا) به وی پرداخت شود و در غیر این صورت قرارداد تیموریان فسخ خواهد شد.»

 

وی افزود: «بر اساس فهرست منتشره شده قراردادهای فصل گذشته بازیکنان باشگاه استقلال تهران، مبلغ قرارداد تیموریان دو میلیارد و 300 میلیون تومان بود که مسئولان این باشگاه برای کاهش این مبلغ رایزنی کردند و تیموریان نیز به عشق هواداران استقلال چند صد میلیون تومان به آنها تخفیف داد!»

 

گفتنی است، روز پنجشنبه و پس از اینکه تیموریان در پی امضای قرارداد داخلی دو ساله با باشگاه استقلال، به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد، او به دنبال پندار توفیقی، عضو معرف حامی مالی در هیات مدیره باشگاه استقلال، بود تا در مورد مساله ای با وی صحبت کند اما توفیقی محل نشست را ترک کرده بود و تیموریان با دلخوری و اندکی ناراحتی به دنبال شماره تماس وی بود!

 

* منابع مالی غیررسمی برای تامین مبلغ قرارداد واقعی آندو

یک منبع مطلع در باشگاه استقلال اظهار داشت: «به طور حتم تیموریان با مبلغی بیش از یک میلیارد تومان در تیم استقلال ماند اما مبلغ بیش از سقف تعیین شده برای قرارداد بازیکنان را باشگاه استقلال به وی پرداخت نمی کند.»

 

وی با بیان اینکه باشگاه استقلال یک میلیارد تومان به تیموریان پرداخت می کند، توضیح داد: «افراد سرمایه دار بسیاری هوادار متعصب تیم فوتبال استقلال هستند و مابقی مبلغ مورد توافق برای ادامه حضور تیموریان در استقلال از سوی آنها تامین و پرداخت می شود!»

 

بهرام افشارزاده نیز امروز در مصاحبه ای به این منابع اشاره كرده است: «از وقتی آمدم به روابط بین‌الملل،‌ دبیرخانه و کمپ استقلال سر و سامان دادیم که همه این کارها را نه با اسپانسر که با "دوستانم" انجام دادم.» او در این جمله ها به نوعی اقرار کرده که از منابع مالی دیگری نیز بهره می برد.

 

* صاحب پناه چگونه محبوب آندو شد؟!

در هر صورت آندو در بخشی از صحبت‌هایی که امروز مطرح کرد، عنوان داشت اگر صاحب پناه رییس هیات مدیره استقلال نبود، با این تیم مذاکره نمی‌کرد. این صحبت‌های آندو به مذاق دیگر اعضای هیات مدیره و مسوول نقل و انتقالات استقلال خوش نیامده و آنها حسابی از این جمله او ناراحت شده‌اند.

 

مشخص نیست صاحب پناه چه قول‌هایی به آندو داده که به یکباره این قدر برای این بازیکن عزیز شده است اما این بازیکن باید بداند صحبت‌هایش می‌تواند علاوه بر ناراحت کردن دیگر مسوولان استقلال، دل میلیون‌ها هوادار این تیم را هم بشکند.

 

به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها راه حفظ محبوبیت برای آندو، سکوت است. او می‌تواند در استقلال بماند یا به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از این تیم جدا شود اما اینکه در این بین چه صحبت‌هایی بر زبان می‌آورد مهم است.

 

شاید آندو نداند هواداران استقلال برای ماندن او در این تیم چقدر از غیرت او صحبت کرده‌اند و بر سر هواداران رقیب منت گذاشته‌اند. چون اگر از این موضوع اطلاع داشت سعی می‌کرد مشکلات این چنینی را رسانه‌ای نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها