کد خبر: ۲۳۶۶۸۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۲۶ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، حمید استیلی ، سرمربی راه‌آهن این روزها سخت مشغول آماده‌سازی تیمش است. او از یک طرف دغدغه دیر استارت زدن تیمش را دارد و از سوی دیگر نگران است که دادستان تهران اجازه فروش مالکیت باشگاه راه‌آهن را ندهد.

شرایط تیم‌تان را در فاصله تقریباً دو هفته مانده به شروع لیگ چطور می‌بینید؟

دغدغه‌های ما زیاد است. از یک طرف دادستانی تهران هنوز تکلیف ما را مشخص نکرده و برای تیمداری دچار سردرگمی شده‌ایم. هفته پیش دادستانی اعلام کرد باشگاه راه‌آهن باید در بورس ارزش‌گذاری شود و ما هم گفتیم اشکال ندارد. شما کل پول ما را که تا به امروز هزینه کره‌ایم برگردانید و باشگاه را تحویل بگیرید. بعد گفتند نه، مشکلی وجود ندارد، شما برنامه‌هایتان را پیش ببرید و همه چیز درست خواهد شد که تا الان (دیروز) اتفاقی رخ نداده و فردا (امروز) هم آخرین فرصت نقل و انتقالات است.

به نظر می‌آید راه‌آهن در فصل نقل و انتقالات تیم چندان قدرتمندی نبسته است!

ما آن قدر پول نداشتیم که دنبال ستاره‌ها باشیم. سعی کردیم تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه ببندیم. در حال حاضر 11 بازیکن زیر 23 سال در لیست خود داریم و سعی می‌کنیم از آنها بازیکنان خوبی بسازیم تا در امر سازندگی بازیکن هم خدمتی به فوتبال ایران کرده باشیم.

فکر نمی‌کنید در دروازه و خط دفاع مشکل دارید؟

اگر تکلیف باشگاه مشخص شود امروز دو بازیکن خارجی خوب برای پست دروازه و دفاع جذب خواهیم کرد.

هفته اول باید به مصاف استقلال بروید! از این قرعه ناراحت نیستید؟

ما با شروع لیگ آمادگی بازی با هر تیمی را داریم. استقلال تیم پرمهره و قدرتمندی است که از کادرفنی کاربلد و باتجربه‌ای برخوردار است. ما هم تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم و می‌خواهیم از همان هفته اول شگفتی‌ساز باشیم. توقف استقلال در هفته‌ اول از نظر روحی و روانی تأثیر بسیار مثبتی روی تیم ما خواهد گذاشت.

فکر نمی‌کنید زیادی منتظر علی کریمی مانده‌اید؟

قبول دارم کمی دیر شده و کریمی باید زودتر به ما جواب بدهد. البته ارزش این بازیکن آن‌قدر بالا هست که تا آخرین روز نقل و انتقالات منتظرش بمانیم. امیدواریم کریمی امروز بله را به راه‌آهن بگوید و در تمرینات‌ ما حاضر شود.

وضعیت کریم باقری به کجا کشید؟

ما به باقری گفتیم اگر از پرسپولیس جدا شد می‌تواند به راه‌آهن بیاید و او هم فرصت خواست تا به من جواب دهد. امیدوارم آقاکریم در پرسپولیس بماند چون او متعلق به این تیم است. البته در باشگاه راه‌آهن همیشه به روی او باز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها