کد خبر: ۲۳۶۶۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۳۹     ۲۶ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، هنوز هم هستند کسانی که از احساسات عبور کرده و به منطق رسیده‌اند که از جام‌جهانی‌ لذت می‌برند که تماشای فوتبال برایشان معنایی فراتر از تعصب به رنگ‌ها دارد که برای فوتبال ارزش قائلند و می‌فهمند یک مربی خوب، چطور می‌تواند سال‌ها بر فوتبال سلطنت کند. بله! فوتبال مدرن، اصلاً این شکلی نیست که در لیگ می‌بینیم. در فوتبال مدرن، به آینده فکر می‌شود و پایه‌ها را قوی می‌سازند بعد نوبت به ساختن تیم است، آن هم با یک تفکر جاافتاده. حالا به تیم بستن خودمان نگاه کنید، بحث ما شخص علی دایی است. او که حالا به یک نمادی برای خریدهای ناموفق در فوتبال ایران بدل شده است.

علی دایی در فصل گذشته، چند بازیکن جذب کرد که تقریباً همگی‌شان را از لیستش خارج کرده است. به لیست خروجی‌های پرسپولیس نگاه کنید‌؛ میلاد غریبی، یونس شاکری، مهدی سیدصالحی، فرزاد حاتمی، قاسم دهنوی، محمدرضا خلعتبری، مارکو اسچپانویچ و… مگر این بازیکنان توسط علی دایی جذب نشده بودند؟ پس چرا باید بعد از یک فصل، این تیم را ترک کنند؟ البته باید حق جذب بازیکن را برای سرمربی قائل شد اما به شرطی که مربی مثل دایی در خریدهایش دقت کند تا هر فصل، اینقدر لیست خروجی تیمش شلوغ نباشد.

غریبی با دستور چه کسی وارد لیست پرسپولیس شد؟ دهنوی را چگونه از سپاهان آوردند؟ سیدصالحی با چه تفکری به تیم آمد‌؛ مگر قرار نبود جای کریم انصاری‌فرد را پر کند؟ فرزاد حاتمی را چرا جذب کردند؟ دلیل خرید مارکو چه بود؟ متأسفانه هیچ جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌شنویم و بدتر اینکه حالا سیدجلال حسینی هم رفته و امید زیادی نباید به ماندن مهرداد پولادی در پرسپولیس داشت. با این همه، شاید بتوان با خیال راحت، لقب استاد خریدهای ناموفق را به علی دایی اهدا کرد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها