کد خبر: ۲۳۶۵۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۶ تير ۱۳۹۳
هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال با ابراز خرسندي از تمديد قراردادش با اين باشگاه گفت: نمي‌دانم چرا سقف بودجه تنها براي استقلال و پرسپوليس تعيين شده است.

به گزارش پایگاه 598،


آندرانيک تيموريان پس از تمديد قراردادش با باشگاه استقلال اظهار داشت: در چند جلسه مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال؛ آقايان علي نظري‌جويباري، کامران صاحب‌پناه و توفيقي به توافق رسيديم و اکنون خيلي خوشحالم که در کنار استقلال حضور دارم. اميدوارم بتوانم فصل خيلي خوبي را به همراه استقلال پشت سر بگذارم.

به نقل از تسنيم، وي با ابراز رضايت از عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات، گفت: استقلال تيم خوبي بسته است و ما در دو جام مدعي هستيم. اميدوارم من هم بتوانم بهترين بازي‌هاي خود را براي تيم استقلال انجام دهم.

هافبک تيم فوتبال استقلال با اعلام اينکه قراردادش با اين باشگاه دو ساله است، تصريح کرد: من هم به مانند ساير بازيکنان استقلال قرارداد دو ساله بسته‌ام و خيلي خوشحالم که همچنان در استقلال حضور دارم.

تيموريان در مورد اينکه آيا سقف را رعايت کرده است، خاطرنشان کرد: صددرصد سقف را رعايت کرده‌ايم. علي نظري‌جويباري (مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال)‌ در جريان مفاد قرارداد من است و مي‌توانيد توضيحات لازم را از ايشان بخواهيد.

وي در مورد پيشنهاداتي که از ديگر تيم‌ها داشته است، عنوان کرد: من از بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري پيشنهاد داشتم اما همانطور که قبلاً گفته بودم ابتدا مي‌خواستم با باشگاه قبلي خودم يعني استقلال مذاکره کنم، چرا که بازيکن اين تيم بودم. من از دوران جواني براي باشگاه استقلال بازي کرده‌ام و حق طبيعي اين باشگاه بود که ابتدا با آنها وارد مذاکره شوم.

هافبک تيم فوتبال استقلال درباره اينکه چرا به تيم قطري که خواهانش بود نرفت، گفت: پيشنهاد تيم قطري خيلي خوب بود اما به دلايل شخصي دوست داشتم در ايران بازي کنم. به خاطر حضور در جام جهاني فصل سختي را پشت سر گذاشته بودم به همين دليل تصميم گرفتم که فصل آينده در ايران بازي کنم.

تيموريان در خصوص سقف بودجه‌اي که براي استقلال و پرسپوليس و ساير تيم‌هاي ليگ برتري تعيين شده است، تصريح کرد: اين سقف را وزارت ورزش و جوانان تعيين کرده و فکر مي‌کنم بودجه تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس را کم کرده‌اند. من بازيکن هستم و نمي‌توانم اظهارنظري در اين خصوص انجام دهم اما نمي‌دانم چرا اين سقف تنها براي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تعيين شده و براي تيم‌هاي ديگر اين موضوع لحاظ نشده است.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا ساير تيم‌ها سقف بودجه را رعايت نمي‌کنند، گفت: من اطلاعي از ساير تيم‌ها ندارم و تنها در مورد تيم خودم صحبت مي‌کنم.

هافبک تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه از ساير تيم‌ها پيشنهاد بالايي داشت و چرا پذيرفت که در استقلال بماند، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پيشنهادات خيلي خوبي داشتم اما مي‌خواستم در ايران فقط براي استقلال بازي کنم. هيچ فوتباليستي از پول بدش نمي‌آيد و دوست دارد بهترين قرارداد تاريخ فوتبال ايران را ببندد اما اين بار مسئله پول در ميان نبود و به شخصه دوست داشتم در استقلال بازي کنم.

تيموريان در خصوص شرايط فعلي تيم فوتبال استقلال عنوان کرد: امسال تيم خوبي داريم اما بدون شک بازي‌هاي سختي در ليگ پيش خواهيم داشت. اميدوارم بتوانيم بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذاريم و نتايجي بهتر از فصل گذشته کسب کنيم.

وي در مورد برگزاري دربي تهران در هفته پاياني ليگ برتر گفت: قرعه‌کشي دست من نيست. يکبار دربي در هفته هفتم برگزار شد، يکبار در هفته هشتم و حالا در هفته پاياني قرار است اين بازي برگزار شود.

هافبک تيم فوتبال استقلال درباره اين مسئله که شايد دربي در هفته پاياني تشريفاتي شود، تصريح کرد: در 30 سال گذشته فکر نمي‌کنم هيچ دربي تشريفاتي شده باشد. ايراني‌ها احساسي هستند و از اين صحبت‌ها زياد مي‌کنند. دربي هيچ‌وقت دوستانه برگزار نشده و نخواهد شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها