کد خبر: ۲۳۶۴۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۶ تير ۱۳۹۳
حاج بسام، چندین بار از سوی مزدوران رژیم صهیونیستی ترور شد اما مقدر بود که در سال گشتِ جنگ 33 روزه، و در حالی که لباسِ دفاع از حریمِ «آل الله» را بر عهده داشت، به فرمانده‌ی شهیدش، حاج«عماد مغنیه» بپیوندد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، حاج «بسام طباجه» از فرماندهان عالی رتبه‌ی «مقاومت اسلامی لبنان» (شاخه نظامی «حزب الله») به جمع شهدای «مدافعِ حرم زینبی» پیوست.

روز گذشته سردار حاج «بسام طباجه»، در دفاع از حرم «بانوی مقاومت» حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در برابر هجومِ «مزدوران سعودی» و پیروانِ «اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود و به فرمانده‌ی شهیدِ خود، حاج «عماد مغنیه» پیوست.

حاج«بسام طباجه» که از اهالی روستای «كفرتبنيت» (واقع در جنوب لبنان) ، از فرماندهان کهنه‌کار حزب الله بود که سابقه ی سه دهه جهاد در لباس «مقاومت اسلامی» را در کارنامه خود داشت. وی هشت سال قبل در چنین روزهایی، طی جنگ 33 روزه که تحت فرماندهی حاج«عماد مغنیه» علیه اشغال گران صهیونیست انجام گرفت، فرماندهی محورهای عملیاتی متعددی را بر عهده داشت و ضربات سختی را بر ارتش صهیونیستی وارد ساخت. حاج بسام، چندین بار از سوی مزدوران رژیم صهیونیستی ترور شد اما مقدر بود که در سال گشتِ جنگ 33 روزه، و در حالی که لباسِ دفاع از حریمِ «آل الله» را بر عهده داشت، به فرمانده‌ی شهیدش، حاج«عماد مغنیه» بپیوندد. گوارای وجود حیدری اش باد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها