کد خبر: ۲۳۶۳۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۵ تير ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه راه‌آهن معتقد است باشگاه راه‌آهن ملک نبوده که قرار باشد در اسرع وقت به مزايده گذاشته شود.

 

به گزارش پایگاه 598، صادق رئيسي‌کيا در خصوص صحبت‌هايي که از سوي محسني اژه‌اي، سخنگوي قوه قضايه عنوان شده مبني بر اينکه سه گروه خواهان خريد اموال بابک زنجاني بايد شرايط خريد و نحوه پرداخت‌شان را اعلام کنند، اظهار داشت: حدود 10 روز پيش جلسه‌اي بين نمايندگان دادستاني و حميد استيلي برگزار و بر اساس موارد ذکر شده در اين جلسه قراردادي منعقد شد. اين قرارداد بايد به تأييد دادستان محترم تهران مي‌رسيد که با نگرش و نگاه مثبت و همچنين هماهنگي‌هاي دادستاني اين اتفاق رخ داد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: اکنون بايد در جهت تکميل فرآيندهاي اداري اقداماتي صورت بگيرد و اين موضوع بدان معنا نيست که توافقي به هم خورده باشد. بايد در اجراي اين انتقال گام‌هايي برداشته شود، کارهايي اداري و قانوني صورت بگيرد و تأييديه‌هايي اخذ شود که اکنون اين کارها در حال انجام شدن است. توافق سر جاي خودش است و چيزي منتفي نشده است و جاي نگراني هم ندارد. قطعاً دوستان دادستاني، مجموعه هولدينگ سورينت و آقاي زنجاني ديدگاه‌شان اين بوده که قديمي‌ترين برند ورزشي کشور حفظ شود و حتي در تهران هم بماند.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن با بيان اينکه مسائل مربوط به انتقال باشگاه گام به گام جلو مي‌رود، گفت: تيم فوتبال راه‌آهن فارغ از مسائل باشگاه و مالکيت کار خود را انجام مي‌دهد و انصافاً تيم خوبي هم بسته شده است. جاي نگراني وجود ندارد اما خواهشم از دوستان دادستاني و مقامات تصميم‌گيرنده اين است که موارد قانوني را در نظر بگيرند تا اين انتقال طبق قانون هرچه زودتر صورت بگيرد. مطرح کردن چنين مباحثي در فضاي رسانه فقط و فقط به ارزش، اعتبار و برند باشگاه راه‌آهن لطمه مي‌زند.

رئيسي‌کيا با بيان اينکه در بحث اموال بابک زنجاني مالکيت باشگاه راه‌آهن با ديگر اموال متفاوت است، خاطرنشان کرد: زمان قانوني که ما مي‌توانيم در ليگ شرکت کنيم، بسيار محدود است و نسبت به اين زمان فرآيندهايي که در خصوص باشگاه بايد اتفاق بيفتد تا تيم راه‌آهن در ليگ شرکت کند، مي‌بايست طي شود. در بحث واگذاري باشگاه راه‌آهن دوستان دادستاني هم اين موضوع را در نظر داشتند. باشگاه راه‌آهن ملک نيست که بخواهند سر وقت آن را در مزايده بگذارند. اگر به موقع در ليگ شرکت نکنيم تيم از رقابت خارج مي‌شود و ارزشش را از دست مي‌دهد. بر اساس همين نگرش قرارداد واگذاري با آقاي استيلي تنظيم و امضا شد و مراحل قانوني انتقال در حال طي شدن است.

وي درباره تيم اين فصل راه‌آهن و حضورش در ليگ چهاردهم، اظهار داشت: به ياري خدا در اين فصل با تيمي جوان و خوب در ليگ شرکت مي‌کنيم. تيم بسيار سرحال و با نشاطي داريم که فکر مي‌کنم دو سه بازيکن جديد و پديده هم به ليگ معرفي خواهيم کرد. آقاي استيلي تيم جوان و خوبي را بسته است.

مديرعامل باشگاه راه‌آهن همچنين در خصوص انتقال سامان آقازماني به ليگ بلژيک، گفت: حضور آقازماني در ليگ بلژيک هنوز قطعي نشده و قرار است اين اتفاق رخ دهد اما تا زماني که قراردادي امضا نشود چيزي را نمي‌توان قطعي دانست. اين بازيکن با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارد و اگر قرار باشد به اروپا هم برود در غالب ترانسفر خواهد بود و باشگاه اين کار را صورت خواهد داد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها