کد خبر: ۲۳۵۹۷۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۴     ۲۳ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سپاهانی‌ها اکنون در یک مقطع زمانی سخت قرار گرفته‌اند و بار دیگر بحث جدایی محرم نویدکیا از جمع زردپوشان اصفهانی به گوش می‌رسد و این در حالی است که مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرده بود برخلاف شایعات کاپیتان سپاهان فصل بعد هم در این تیم ماندنی است.

نویدکیا که ساز جدایی کوک کرده، هواداران تیمش را به شدت نگران کرده و زردپوشان سپاهان اکنون به شدت در پی این هستند تا تکلیف کاپیتان تیم‌شان زودتر مشخص شود.

پس از حضور نویدکیا در آلمان و معاینه شدن توسط پزشک متخصص، مشخص شد وی مشکلی برای ادامه فوتبالش ندارد و از همین رو روز گذشته (یکشنبه) با مدیرعامل باشگاه سپاهان صحبت کوتاهی داشت و وضعیتش را به خلیلیان توضیح داد. هافبک سپاهان در حالی اعلام کرده شاید دیگر در این تیم حضور نداشته باشد که مسئولان باشگاه سپاهان در ایران نیستند.

اردوی تیم سپاهان در ترکیه روز پنجشنبه این هفته به پایان می‌رسد و خلیلیان نیز که امروز به این کشور سفر کرده، همراه با کاروان این تیم به ایران باز می‌گردد. از همین روز قرار است وضعیت نویدکیا در پایان هفته و بلافاصله پس از بازگشت مسئولان باشگاه از ترکیه بررسی شود اما هنوز مشخص نیست تصمیم نویدکیا برای فصل آینده چه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها