کد خبر: ۲۳۵۹۶۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۷     ۲۳ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ‌برتر امشب در برج میلاد برگزار می‌شود، برج معروفی که مدت زمانی ورد زبان اکبر میثاقیان بود!

اولین پرسش بعد از پایان مراسم قرعه‌کشی این است که تیم‌های استقلال و پرسپولیس چه وقت با هم بازی می‌کنند؟ هفته هفتم، هفته هشتم یا هفته نهم؟
به نظر می‌رسید در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی می‌شود که دو تیم در این هفته‌ها با هم بازی کنند. دخالت مستقیم در قرعه‌کشی بازی‌ها چیز جدیدی نیست. مثلاً در لیگ یک تیم‌های همشهری در دو گروه جداگانه قرار می‌گیرند.

حتی پیش از مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی‌ تیم‌ها سید‌بندی می‌شوند اما کمتر اتفاق افتاده که دخالت مستقیم تایم زمانی رویارویی تیم‌ها را با هم مشخص کند؛ اینکه چه تیمی در چه هفته‌ای با چه تیمی بازی خواهد کرد. از قرار معلوم و آن‌طور که مهدی تاج گفته برای فصل جدید هفته رویارویی استقلال و پرسپولیس مشخص نیست و به معنی واقعی کلمه قرعه مشخص خواهد کرد آنها در چه هفته‌ای با هم مصاف خواهند داد. بدون انتقاد از گذشته از این اتفاق استقبال می‌کنیم اما استقلال و پرسپولیس چه هفته‌ای با هم بازی کنند، مناسب است؟ بی‌شک جدال این تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی بی‌رونق خواهد بود چون هنوز بازی‌ها گرم نشده و بهانه‌های احتمالی می‌تواند این بازی را سرد کند. استقلال و پرسپولیس می‌توانند بهانه بیاورند که هنوز هماهنگ نشده‌اند یا هنوز شکل نگرفته‌اند.

طبیعتاً رویارویی این دو تیم در هفته‌های میانی یادآور خاطرات گذشته خواهد بود، خاطراتی که چندان خوشایند نیست و از آن بازی‌ها تنها چشم‌های خواب‌آلود ثبت شده است.
پس بهترین گزینه برای استقبال از مراسم قرعه‌کشی جدال این دو تیم در هفته‌های پایانی است. دو تیم کاملاً هماهنگ شده‌اند و عیارشان نیز مشخص است و از همه مهمتر تلاش‌های آنها جهت پیدا کرده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها